Αν και υπήρχαν πληροφορίες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου ότι η Ν.Δ. κάτι ετοίμαζε σχετικά με τον Τουρισμό, μετά και τη συνάντηση με τον ΣΕΤΕ την Παρασκευή, παρολα αυτά η αποψινή...
...παρέμβαση του προέδρου της Αντώνη Σαμαρά, αιφνιδίασε ελαφρώς.
Και δίνει ένα στίγμα στρατηγικής που όποια πολιτική σκοπιμότητα και να έχει, πρακτικά δεν... πολυενδιαφέρει κιόλας στην παρούσα φάση. Αρκεί να γίνει πράξη μία τέτοια συναίνεση για τον Τουρισμό και να βρεθεί κοινό πεδίο δράσης και έργων για τον τομέα. Δεν έχουμε άλλη ελπίδα αυτή τη στιγμή σαν χώρα και έχουμε καταφέρει ακόμα και τον τουρισμό, να τον έχουμε στήσει στον τοίχο.
Άλλωστε, τα τρία σημεία από αυτά στα οποία καλεί σε συναίνεση ο Α. Σαμαράς - Εταιρία μάρκετινγκ, χωροταξικό, μειωση γραφειοκρατίας - υποτίθεται ότι είναι και πολιτικές και στόχοι της κυβερνητικής πολιτικής για τον Τουρισμό.
Προτεραιότητες, μάλιστα, που έχουν εξαγγελθεί πομποδώς και μεγαλοφώνως εδώ και καιρό.
Περιμένουμε με ενδιαφέρον την κυβερνητική αντίδραση. Αν μη τι άλλο, είναι απολύτως ρεαλιστική και ουσιαστική αυτή η προσέγγιση.
Δυστυχώς, βέβαια, στην Ελλάδα, οι πολιτικοί μας, τα κόμματα και οι διάφορες πολιτικές δυνάμεις βρίσκονται μονίμως σε ένα τόσο επιφανειακό και στείρο ανταγωνισμό (ποιός θα φανεί οτι έχει την πρωτοβουλία, ποιος θα το πει ή θα το κάνει πρώτος και άλλα τέτοια λεβέντικα...) που ακόμα και οι πλέον αισιόδοξοι παραμένουν επιφυλακτικοί.
Όσον αφορά και το παρασκήνιο της υπόθεσης, ο Α. Σαμαράς φέρεται να ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Α. Ανδρεάδη για τις προθέσεις του σε ιδιαίτερη συνάντηση που είχαν στο γραφείο του, λίγο πριν την επισημη συνάντηση μεταξύ των μελών του δ.σ. του ΣΕΤΕ και των στελεχών και συνεργατών του προέδρου της Ν.Δ. την Παρασκευή.
Στην ιδιαίτερη αυτή συνάντηση, παρέστη κάποια στιγμή μόνο η Τομεάρχης Τουρισμού Ο. Κεφαλογιάννη.
Για την ιστορία, η Ν.Δ. προτείνει (τα σχόλια δικά τους):
- “Ίδρυση Αυτόνομου Υπουργείου Τουρισμού. Είναι αδιανόητο ο Τουρισμός, που αποτελεί την «ατμομηχανή» της Οικονομίας μας, να αντιμετωπίζεται με την απαξίωση του Κυβερνητικού ενδιαφέροντος.
- Δημιουργία εταιρίας μάρκετινγκ με τη σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, προκειμένου να υπάρξει αποτελεσματικός συντονισμός στη διαφήμιση και την προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος, ιδιαίτερα στο εξωτερικό.
- Καθιέρωση μειωμένων και ανταγωνιστικών συντελεστών ΦΠΑ για τις τουριστικές υπηρεσίες.
- Εξειδίκευση του χωροταξικού σχεδίου για τον Τουρισμό, με βάση την προστασία του περιβάλλοντος, τις τουριστικές αντοχές κάθε περιοχής, την ισόρροπη κατανομή των επενδύσεων και τη δημιουργία προϋποθέσεων για τουριστικά προϊόντα αιχμής, που θα μπορούν να σταθούν στο διεθνή ανταγωνισμό.
- Μείωση της Γραφειοκρατίας. Ώστε οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες όσων ασχολούνται με τους διάφορους τομείς του Τουρισμού, να αναπτύσσονται ταχύτατα, όπως απαιτεί η ίδια η φύση και το αντικείμενό τους.
Απ’ όλα αυτά κάποια μπορούν να γίνουν αμέσως, όπως η μείωση των φορολογικών συντελεστών για τουριστικές υπηρεσίες. Κάποια άλλα χρειάζονται χρόνο”
Για να δούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου