Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

2011 Country RepTrak: Η χειρότερη φήμη της Ελλάδας από τους... Έλληνες!


Τηρουμένων των αναλογιών και των συνθηκών που βιώνουμε ως χώρα αλλά και του καταιγισμού αρνητικής δημοσιότητας που επί τόσο καιρό προκαλούμε και δεχόμαστε, η 21η θέση στην παγκόσμια κατάταξη του δείκτη “καλής φήμης”, που εκπονείται κάθε χρόνο από το Reputation Institute, μάλλον εκπλήσσει θετικά. Αυτό που πραγματικά σοκάρει, όμως...

...είναι ότι η Ελλάδα κατατάσσεται τελευταία ως προς την αντίληψη που έχουν για τη χώρα οι ίδιοι της οι πολίτες της
Διεθνής κατάταξη
των 50
Πηγη: Reputation Institute
Και εμφανίζει, ως εκ τούτου και το μεγαλύτερο χάσμα στη λίστα των 50 χωρών μεταξύ της αξιολόγησης σε διεθνές επίπεδο και της αξιολόγησης σε εθνικό!
Για τους 42.000 πολίτες των χωρών του G8, που αξιολόγησαν τις 50 χώρες για το 2011, η Ελλάδα υποχώρησε σημαντικά σε σχέση με το 2010 και το 2009 όταν βρισκόταν στην πρώτη δεκάδα, όμως, κρατήθηκε σε μία θέση, χαμηλή μεν αλλά, αν μη τι άλλο, απρόσμενη σε σχέση με το γεγονός ότι για ενάμιση χρόνο και πλέον βρίσκεται διαρκώς στη δημοσιότητα σε διεθνές επίπεδο με αρνητικά σχόλια και εικόνες.
Για τους Έλληνες, όμως, η εικόνα για τη φήμη της χώρας τους είναι η... χειρίστη με 39,8, σε βάση βαθμολόγησης το 100 και με πολύ μεγάλη διαφορά από τη δεύτερη χειρότερη Ουγγαρία που “σκόραρε” 57,1 και την Ιταλία, σχεδόν στα ίδια επίπεδα, με 57,17. 
Κατάταξη βάσει εθνικής
αξιολόγησης
Πηγή: Reputation Institute
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη διεθνή αξιολόγηση, η χώρα μας συγκέντρωσε βαθμολογία 66,7, με την πρώτη χώρα, τον Καναδά να συγκεντρώνει 74,8 και την τελευταία, το Ιράκ, 21,8.
Ωστόσο, φαίνεται ότι η μεγάλη διαφορά μεταξύ διεθνούς και εθνικής αξιολόγησης, δεν είναι φαινόμενο μόνο ελληνικό
Οι χώρες που τον τελευταίο χρόνο αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις οικονομίες τους ή βρέθηκαν και αυτές στο επικέντρο των εξελίξεων της χρηματοοικονομικής κρίσης, όπως η Ιρλανδία και η Ισπανία, εμφάνισαν και αυτές μεγάλη υποχώρηση και στη διεθνή κατάταξη και στην κατάταξη βάσει εθνικής αξιολόγησης.
Την πεντάδα των χωρών με τη χειρότερη φήμη βάσει εθνικών αξιολογήσεων, πέραν της Ελλάδας, της Ουγγαρίας και της Ιταλίας, συμπληρώνουν η Πορτογαλία και το Βέλγιο.
Κατάταξη βάσει
διαφοράς γενικής και
εθνικής αξιολόγησης
Πηγή: Reputation Institute
Βασει του 2011 Country RepTrak™, το οποίο στηρίζεται στην αξιολόγηση σειράς κριτηρίων και παραμέτρων - οικονομία, βιωτικό επίπεδο, απασχόληση, επενδυτικό περιβάλλον, αγοραστική ισχύς κ.λπ.- όσο υψηλότερος είναι ο δείκτης “καλής φήμης” μίας χώρας, τόσο ισχυρότερη αποδεικνύεται βάσει μελετών ότι είναι η επιθυμία καταναλωτών σε όλους τους επιμέρους δείκτες, δηλαδή “Visit”, “Live in”, “Invest in”, “Buy Products”, “Buy Services”, “Study in” και “Work”. 
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Reputation Institute, ένα 10% ανόδου στον δείκτη καλής φήμης για μία χώρα, μεταφράζεται σε αύξηση 11% των τουριστικών εισπράξεων και σε αύξηση 2% των άμεσων ξένων επενδύσεων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου