«Το πιο σημαντικό είναι ότι πετύχαμε πολλά στην αλλαγή νοοτροπίας για το τι είναι καλή και κακή επικοινωνία. Σήμερα όμως η Ελλάδα αρχίζει να εξαντλεί αυτήν την δουλειά βάσης (σ.σ. εννοεί τις «συμμαχίες» για τη διαφήμιση, τις «εθελοντικές» συνεισφορές κ.λπ.) που έπρεπε να γίνει και θα πρέπει να δυναμώσει την παρουσία της στο διεθνές στερέωμα. Αν θέλουμε να βάλουμε την Ελλάδα στους...
δέκα πρώτους προορισμούς του κόσμο και περισσότερα χρήματα πρέπει να επενδύσουμε και να το κάνουμε μέσα από μια κοινή εταιρεία του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα που θα έχει την συνέπεια και την ευελιξία που έχουν άλλοι τέτοιοι οργανισμοί στον κόσμο».
Παύλος Γερουλάνος, Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού
Στην «Ναυτεμπορική», σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου