Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Ξενοδόχοι Χαλκιδικής: Στοχευμένες δράσεις για την περίοδο του 2012


Ενεργοποιήθηκε ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής

“Τίποτα δεν είναι δεδομένο” για την ελληνική τουριστική αγορά για το 2012, παρά κάποια πολύ πρώιμα και ως εκ τούτου αβέβαια θετικά μηνύματα, θεωρούν οι ξενοδόχοι της Χαλκιδικής και από καιρού προετοιμάζουν μία ιδιαίτερα στοχευμένη και συγκροτημένη...

...παρουσία στις μεγάλες αγορές ενδιαφέροντος για την περιοχή, ιδίως σε εκείνες που απαιτείται  δυναμικότερη προσέγγιση και ενίσχυση της ζήτησης για τον προορισμό.
“Γερμανία και Αυστρία, Ιταλία και οι Σκανδιναβικές αγορές είναι οι βασικές ομάδες αγορών στις οποίες σκοπεύουμε να δώσουμε μεγαλύτερη βαρύτητα το αμέσως επόμενο διάστημα και τις περιόδους πραγματοποίησης κρατήσεων προκειμένου να τονώσουμε τη ζήτηση για τη Χαλκιδική”, μας ενημερώνει ο Γρηγόρης Τάσσιος, ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής.
Παράλληλα, όπως τονίζει, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον τομέα του επαγγελματικού τουρισμού, των συνεδρίων, εταιρικών συναντήσεων και άλλων διοργανώσεων και ήδη, η Χαλκιδική - που διαθέτει περίπου 12.500 συνεδριακές θέσεις - είχε μία πρώτη και αρκετά επιτυχημένη παρουσία στη σχετική έκθεση του Ρίμινι, στην Ιταλία.
Η ΕΞΧ πρωταγωνιστεί και στην όλη προσπάθεια οργάνωσης και διαχείρισης του προορισμού της Χαλκιδικής αλλά και ευρύτερα της Κεντρικής Μακεδονίας, με πρωτεύοντα ρόλο και στον Τουριστικό Οργανισμό Προβολής & Marketing που ενεργοποιήθηκε συγκροτημένα από τον Ιούλιο με συμμετοχή τοπικών φορέων, τουριστικών και επαγγελματικών και εκπροσώπων της Περιφέρειας και ο οποίος θα αποτελέσει το “εργαλείο” στις δράσεις marketing και προβολής εντός και εκτός συνόρων, αρχής γενομένης από την WTM στο Λονδίνο και την Philoxenia στη Θεσσαλονίκη.
Η τρέχουσα περίοδος, σύμφωνα με τον κ. Τάσσιο, κλείνει θετικά, με αύξηση της τάξης του 5%-7% στις διανυκτερεύσεις και με έσοδα περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, που δεν ήταν και ιδιαίτερα καλή χρονιά.
Αιτία; Αφενός μεν οι πολύ χαμηλές τιμές και οι καλές προσφορές που δόθηκαν από τους ξενοδόχους πριν και στη διάρκεια της περιόδου, αφετέρου δε η σημαντική μείωση της εσωτερικής αγοράς που αποτιμάται συνολικά στο -15%, με εμφανή αντίκτυπο στα έσοδα των ξενοδοχειακών και των άλλων τουριστικών επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης, μεγαλύτερη αύξηση φέτος κατεγράφη από τη Ρωσία, κοντά στο 48%, από την Τουρκία, κυρίως λόγω Turkish Airlines που πετάει Θεσσαλονίκη και από την Ουκρανία (διπλασιάστηκαν οι επισκέπτες αλλά σε μικρούς ακόμα πραγματικούς αριθμούς, περίπου 15.600 επισκέπτες).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου