Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Διευκρινίσεις για τον μικτό φορέα Marketing


Λάβαμε επιστολή για το ζήτημα του μικτού φορέα marketing για τον οποίο μιλά πολύ τελευταία η πολιτική ηγεσία, αλλά τίποτα το συγκεκριμένο δεν λέει. Η επιστολή έχει ως εξής:
Αγαπητό Lobby,
Εδώ και μήνες ακούμε τόσο απο την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού όσο και απο τον ίδιο τον Πρωθυπουργό να "αποδέχονται" την πρόταση του ΣΕΤΕ για σύσταση μικτού φορέα marketing. Δεδομένου οτι...
 
...μέχρι σήμερα δεν έχω -εγω τουλάχιστον - καταλάβει πώς θα λειτουργήσει αυτό το σύστημα, ποιοί θα συμμετέχουν στο κεφάλαιό του και με πόσα ο καθένας (κάπως έτσι δεν λειτουργεί ενας συνεταιρισμός?) και με ποιές διαδικασίες θα διοικείται αυτός ο φορέας (τη στιγμή που οι κρατικές εκταμιεύσεις απαιτούν έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου), μπορεί, τουλάχιστον κάποιος απο τον ΣΕΤΕ, να μας διαφωτίσει?
Τα ερωτήματα είναι σαφή:
Υπάρχει σχέδιο σύστασης και λειτουργίας?
Θα κατατεθούν στο αρχικό κεφάλαιο χρήματα και από τον ΣΕΤΕ?
Τι μορφή θα εχει ο φορέας?
Πώς θα επιλεγεί η διοίκησή του?
Ποιά θα είναι η σχέση του φορέα με τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό?
Ποιός θα είναι ο "βραχίονας" υλοποίησης των αποφάσεων του φορέα? Ο ίδιος? Ο ΕΟΤ? Αν είναι ο ίδιος ο φορέας που θα υλοποιεί τα προγράμματα προβολής, τι χρειάζεται ο ΕΟΤ? Αν είναι ο ΕΟΤ, πώς νομιμοποιείται να είναι εντολοδόχος του φορέα?
Καλό θα είναι κάποια στιγμή να ξεκαθαριστούν και οι σκέψεις και οι προθέσεις όλων των συμβαλλομένων για να αποφευχθούν τυχόν αστοχίες ως προς την υλοποίηση του εγχειρήματος που, ως ιδέα, ακούγεται κατ' αρχήν καλή, αφού δίνεται επιτέλους στο κράτος η ευκαιρία να λειτουργήσει σ' αυτόν τον κρίσιμο τομέα με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, πράγμα που θα απαλλάξει τη χώρα απο τις αγκυλώσεις της γραφειοκρατίας αλλά και των άστοχων πειραματισμών κάποιων πολιτικών ηγεσιών -κυρίως της τελευταίας τετραετίας-που ευθύνονται για την απουσία της Ελλάδας απο τις αγορές του εξωτερικού.
Με εκτίμηση,
Νότης Μαρτάκης
MTC GROUP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου