Το είδαμε την Κυριακή και τώρα το βλέπουμε να αναπαράγεται με τη γνωστή αβάσταχτη ελαφρότητα της διαδικτυακής «επιδημικής» πρακτικής, το θέμα περί εισηγήσεων ή απαιτήσεων, εξαρτάται που το διαβάζει κανείς, για την παύση λειτουργίας 22 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας. Η εισήγηση/απαίτηση αποδίδεται σε τεχνικό κλιμάκιο του Ομίλου Lufthansa και η δημοσιοποίησή του έγινε...
...από τον προέδρο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας
(Ο.Σ.Υ.Π.Α) Β. Αλεβιζόπουλο, σε δηλώσεις του στο «Πρώτο Θέμα».
Το θέμα άρχισε να παίρνει διαστάσεις, υποβοηθούμενο και
από την έλλειψη σχολιασμού ή κάποιας μορφής απάντηση από το υπουργείο Υποδομών
και Μεταφορών ενώ χθες κατατέθηκε και σχετική ερώτηση στη Βουλή, από την
Βουλευτή Δωδεκανήσου Μίκα Ιατρίδη.
Η «εισήγηση» των Γερμανών, λένε οι πληροφορίες-
καταγγελίες, αφορούν στη λειτουργία των εξής αεροδρομίων: Σητείας, Αλεξανδρούπολης,
Αράξου, Καλαμάτας, Νέα Αγχιάλου, Λήμνου, Χίου, Καστοριάς, Κοζάνης, Ιωαννίνων, Σκύρου,
Σύρου, Ικαρίας, Λέρου, Καρπάθου, Νάξου, Πάρου, Μήλου, Κυθήρων, Αστυπάλαιας, Καστελόριζου
και Κάσσου.
Λεπτομέρειες, ομολογουμένως δεν ξέρουμε. Ακόμα και για ψυχρά
τεχνοκρατική εισήγηση, μας φαίνεται εξωπραγματικό να προτείνεται το κλείσιμο
αεροδρομίων με σημαντική κίνηση κατά τη θερινή περίοδο και για ορισμένα από
αυτά, αξιόλογη κίνηση και εκτός περιόδου αιχμής. Επιπροσθέτως, άλλο κλείσιμο
και άλλο εποχιακή λειτουργία, που τέλος πάντων θα μπορούσε να συζητηθεί σε
κάποια ρεαλιστική βάση.
Ακόμα και αν υπάρχει τέτοια εισήγηση, βέβαια, θα θέλαμε
να θεωρήσουμε ως δεδομένο ότι μάλλον παρελήθφη και αρχειοθετήθηκε καταλλήλως...
Αλλά με αυτά που βλέπουμε και ακούμε τα τελευταία χρόνια
στο πολιτικό μας σύστημα, δεν βάζουμε και το χέρι μας στη φωτιά...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου