Τι να κάνει και ο Mr. O’ Leary, προσαρμόζεται και αυτός στις απαιτήσεις των πελατών. Η Ryanair προχωράει από 1η Νοεμβρίου σε μία σειρά “βελτιώσεων” των υπηρεσιών της, ξεκινώντας από τους όρους των κρατήσεων και…
…με ποιο σημαντικό, κατά την άποψή μας, τη μείωση της επιβάρυνσης για όποιον έχει κάνει κράτηση απευθείας στην εταιρεία, ηλεκτρονικά και δεν έχει εκτυπώσει την κάρτα επιβίβασης. Αυτή η υπηρεσία, για όσους έχουν κάνει ckeck in ηλεκτρονικά, περιορίζεται από 70 ευρώ ή 70 λίρες σε 15 ευρώ ή 15 λίρες.
Θα επιτρέπει, επίσης και μία δεύτερη μικρή χειραποσκευή.
Επιπρόσθετα, θα δίνει μία “περίοδο χάριτος” 24 ωρών, στους επιβάτες που έχουν κράτηση ηλεκτρονικά απευθείας στο site της εταιρείας, για τυχόν διορθώσεις και μικρο αλλαγές, επί των στοιχείων της αρχικής κράτησης, ενώ θα αφαιρεθεί αυτή η ενοχλητική, για πολλούς, υποχρεωτική επιλογή εισαγωγής τυχαίων κωδικών ασφαλείας για την επιβεβαίωση της κράτησης (Recaptcha) εφόσον αυτή γίνεται από μεμονωμένο πελάτη.
Το άλλο που ανακοίνωσε η Ryanair είναι το ότι θα εφαρμόζει “ώρες ησυχίας” στις πτήσεις της, που πραγματοποιούνται πριν τις 8 το πρωί και μετά τις 9 το βράδυ. Στις πτήσεις αυτές δεν θα γίνονται ανακοινώσεις από το σύστημα επικοινωνίας του αεροσκάφους και θα χαμηλώνουν τα φώτα, για να διευκολύνουν τους επιβάτες που θέλουν να χαλαρώσουν και να πάρουν έναν υπνάκο…
Μάλιστα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου