Με αύξηση 4% στον τζίρο και 3,5% στον αριθμό των πελατών που διακίνησε κλείνει τη θερινή περίοδο ο γερμανικός tour operator Alltours. Σύμφωνα μάλιστα με σχετικά στοιχεία, τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις του φέτος κατέγραψε η Ελλάδα...
... με ποσοστό 26%, με δεύτερη καλύτερη αγορά τη Βουλγαρία, με αύξηση 17%, ενώ Μαγιόρκα και Τουρκία εμφάνισαν αύξηση της τάξης του 10%.
Οι πωλήσεις του Alltours για Αίγυπτο υποχώρησαν κατά 75% και η ίδια τάση καταγράφεται και στις κρατήσεις για τη χειμερινή περίοδο.
Για τη θερινή περίοδο του 2014, ο Alltours σχεδιάζει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις επιλογές ξενοδοχείων με τα οποία συνεργάζεται κατ’ αποκλειστικότητα, καθώς το 50% των πελατών του φέτος κατευθύνθηκε σε τέτοια ξενοδοχεία και ο στόχος της εταιρείας είναι να ανεβάσει το ποσοστό αυτό σε 65%.
Για το 2014, οι τιμές των πακέτων θα είναι σχετικά σταθερές και γενικά στα φετινά επίπεδα. Για Βαλεαρίδες και Κανάρια θα είναι χωρίς μεταβολή, για την Τουρκία θα είναι ακριβότερες, ενώ για Ελλάδα και Βουλγαρία αναφέρεται ότι θα είναι πιο χαμηλές και από τις φετινές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου