Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Tour Operators Σκανδιναβίας: Στo χέρι της Ελλάδας, η αύξηση του μεριδίου της στις σκανδιναβικές αγορές



Είχε και ειδήσεις, σήμερα η παρουσίαση του Grekland Panorama. Τα υψηλόβαθμα στελέχη των tour operators που συμμετείχαν στην εκδήλωση έδωσαν ενδιαφέροντα στοιχεία για τις τάσεις από τις σκανδιναβικές αγορές για το 2014 και για τις κινήσεις τους.



Ειδικότερα:
Apollo/Kuoni: «Λογικές» οι αυξήσεις των ξενοδοχείων για το 2014
Ο κ. Τάκης Φιλιππόπουλος, Αντιπρόεδρος της Apollo Kuoni, υπογράμμισε τη σημασία και τον πολύ θετικό αντίκτυπο που έχει η πρωτοβουλία για τη διοργάνωση του Grekland Panorama, τονίζοντας ότι για σειρά ετών δεν είχε γίνει ποτέ κάτι ανάλογο για την Ελλάδα στη Σκανδιναβική αγορά.
Επισήμανε ότι οι tour operators της Σκανδιναβίας διατηρούν ένα σταθερό ρέυμα προς την Ελλάδα της τάξης του ενός εκ. επισκεπτών ετησίως, χωρίς να έχουν τύχει κάποιας ιδιαίτερης βοήθειας από την ελληνική αγορά μέχρι πολύ πρόσφατα και παρά την άνιση μεταχείριση που υπάρχει έναντι του ανταγωνισμού τους, π.χ. των αεροπορικών εταρειών low cost.
Ο κ. Φιλιππόπουλος ανέφερε ότι η χρονιά εξελίχθηκε πολύ καλά φέτος, υπενθύμισε ότι ο Apollo/Kuoni πήρε την απόφαση να επιμηκύνει την περίοδο στρέφοντας προς ελληνικούς προορισμούς κρατήσεις και ζήτηση που υπήρχε για την Αίγυπτο και κάλεσε τους ελληνικούς προορισμούς και τις τουριστικές επιχειρήσεις να οργανωθούν καλύτερα προκειμένου να εκμεταλλευθούν αυτήν την ευκαιρία.
Τόνισε ότι οι αυξήσεις που ζήτησαν φέτος οι ξενοδόχοι για την περίοδο του 2014 ήταν λογικές και δήλωσε ότι οι προοπτικές για το 2014 είναι πολύ θετικές. Αποκάλυψε μάλιστα ότι ο Apollo/Kuoni κλείνει νέα μεγάλη συμφωνία με την Aegean Airlines για τη νέα περίοδο, καθώς και με την SAS, για πτήσεις προς ελληνικούς προορισμούς.
Ο tour operator μάλιστα θα εντάξει δύο νέους προορισμούς στο πρόγραμμά του για το 2014, τη Μύκονο και την Καλαμάτα.
TUI Nordic: «Έκρηξη» ζήτησης για Κω και Σάμο!
Η κα Johanna Strand, Product Manager Greece της TUI Nordic, δήλωσε ότι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί του TUI Nordic φέτος ήταν η Σάμος, η Κρήτη, η Κως, η Μαρμαρίδα (Τουρκία) και η Ρόδος, δίνοντας το στίγμα της σημασίας που έχει η ελληνική αγορά για τον tour operator.
Για το 2014, τόνισε ότι προγραμματίστηκε ήδη αύξηση 6% της δυναμικότητας του TUI Nordic για την Ελλάδα, που σημαίνει περίπου 70.000 περισσότεροι επισκέπτες, ενώ υπογράμμισε ότι η αύξηση της ζήτησης για την Κω εκτινάσσεται σε ποσοστό 849% και για τη Σάμο σε 84%!
Η κα Strand αποκάλυψε ότι οι ελληνικοί προορισμοί χάνουν έδαφος τελευταία σε ό,τι αφορά το επίπεδο των υπηρεσιών, ένα θέμα που όπως είπε θα πρέπει να προσέξουν οι Έλληνες επιχειρηματίες και κάλεσε ειδικά τους ξενοδόχους να διατηρήσουν τον παραδοσιακό χαρακτήρα των μονάδων τους και να προστατέψουν το αυθεντικό αίσθημα φιλοξενίας προς τους πελάτες τους, που αποτελεί και το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας έναντι των ανταγωνιστών της.
Ειδικά για το Grekland Panorama, υπογράμμισε ότι είναι μία μεγάλη και πολύ σημαντική προσφορά για τον ελληνικό τουρισμό αλλά και για τους ίδιους τους tour operators, στην προσπάθειά τους να «πουλήσουν» ευκολότερα Ελλάδα.
«Τρελοί» για φέτα και ελιές οι Σουηδοί!
Ο κ. Φρίξος Παπαδόπουλος, ιδρυτής και Πρόεδρος της Fontana Food AB, της μεγαλύτερης εταιρίας εισαγωγής και εμπορίας ελληνικών προϊόντων στην Σουηδία, αναφέρθηκε στο πόσο δημοφιλή και προτιμητέα είναι τα παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα στην Σκανδιναβία, όπως η φέτα, οι ελιές και το λάδι και τόνισε πόσο σημαντικό είναι μέσα από διοργανώσεις και πρωτοβουλίες όπως το Grekland Panorama, να γίνεται στοχευμένη και καλαίσθητη προώθησή τους στο κοινό αυτών των χωρών, από τη στιγμή που οι αρμόδιοι για το έργο της προώθησης των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων, ελληνικοί φορείς, δεν έχουν κάνει κάτι αξιόλογο μέχρι τώρα στις εν λόγω αγορές.
Ανέφερε μάλιστα, ότι με ενέργειες δικές του, η 7η Οκτωβρίου γιορτάζεται ως «Η Μέρα της Φέτας» στη Σουηδία, ενέργεια που υποστηρίζεται από μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία στα super market και στα καταστήματα τροφίμων σε όλη τη χώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου