Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2014

100% Hotel Show: Θετικός απολογισμός και αισιοδοξία για την επόμενη διοργάνωση

Θετικός και ενθαρρυντικός είναι ο απολογισμός των διοργανωτών για τη νέα εκθεσιακή προσπάθεια που είχαμε την περασμένη εβδομάδα, το “100% Hotel Show”. Σύμφωνα με σχετική αναφορά, η διοργάνωση αποτέλεσε ένα σύγχρονο trade show, που επιχείρησε και πέτυχε να εστιάσει στις ανάγκες του ξενοδόχου και...

...των επαγγελματιών παροχής προϊόντων και υπηρεσιών τουρισμού.
Σημαντικοί παράγοντες στην επιτυχία του 100% Hotel Show αποτέλεσαν η καινοτόμος εκθεσιακή δομή, το πρόγραμμα φιλοξενούμενων επισκεπτών (Hosted Buyers program) και οι παράλληλες εκδηλώσεις, που πραγματοποιήθηκαν.

Στην πρώτη αυτή διοργάνωση το σύνολο των περισσότερων από 110 εκθέτες δήλωσαν ευχαριστημένοι, τόσο από την ποιότητα, όσο και το επαγγελματικό ενδιαφέρον, που έδειξαν οι επισκέπτες. Όλοι δήλωσαν ότι περιμένουν με μεγάλο επαγγελματικό ενδιαφέρον και την επόμενη διοργάνωση, στην οποία επιβεβαίωσαν ότι θα συμμετάσχουν.
Σοβαρή καινοτομία του 100% Hotel Show αποτέλεσε η εκθεσιακή δομή, που αναπτύχθηκε σε 8 στάδια-βήματα, οδηγώντας τον επισκέπτη σε ένα ταξίδι στην πορεία ανάπτυξης του ξενοδοχειακού/τουριστικού προϊόντος. Ο επισκέπτης, ξενοδόχος, επιχειρηματίας και επαγγελματίας προϊόντων και υπηρεσιών τουρισμού, είχε τη δυνατότατα να περιηγηθεί και να μιλήσει με εταιρείες σε κάθε στάδιο δημιουργίας και λειτουργίας ενός ξενοδοχείου, από τη σχεδίαση/κατασκευή μέχρι και την επικοινωνία και πώληση.
Ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα του 100% hotel show αποτέλεσε το πρόγραμμα φιλοξενούμενων επισκεπτών, το οποίο είχε την ενεργή στήριξη του ΕΟΤ.  Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 200 προσχεδιασμένες συναντήσεις, με Έλληνες ξενοδόχους, που ικανοποίησαν τόσο τους εκπροσώπους των γραφείων από το εξωτερικό, όσο και τους ξενοδόχους.
Άλλη ειδοποιός διαφορά και σημαντικό πλεονέκτημα του 100% hotel show ήταν η δυνατότητα που προσφερόταν στον επισκέπτη να συμμετάσχει διαδραστικά και ενεργά στην έκθεση. Οι πολλές εκδηλώσεις, που πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα και με τις κατευθύνσεις που είχαν δώσει οι ίδιοι οι ξενοδόχοι, οι οποίοι ήταν και οι πρωταγωνιστές στην έκθεση τους προσέφεραν πεδίο ενημέρωσης και διαδραστικής επικοινωνίας. Αναλυτικά οι εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν ήταν:
Η Ελλάδα στο taxidi.it το νέο site του ViaggiOggi
Η παρουσίαση του νέου site “taxidi.it”, έγινε από το ViaggiOggi τον γνωστό Ιταλό Tour Operator, που από το 1992 έχει ως κύρια ασχολία τη διοργάνωση ταξιδιών από την Ιταλία προς την Ελλάδα.  Στην παρουσίαση ο Antonello Parente με τη συνεγασία της  Μαργαρίτας Μανούσου απάντησε στις ερωτήσεις των ενδιαφερόμενων, που ήθελαν να ενημερωθούν, μεταξύ άλλων, για το πως θα μπορέσουν να ανεβάσουν τις πληροφορίες για τη δική τους τουριστική δρατηριότητα στο ιταλικό site.
Νέες τεχνολογίες – Ε-Μarketing: Η λύση
Η ανάγκη αποτελεσματικής παρουσίας στο διαδίκτυο, καθώς και οι μέθοδοι βελτίωσης της παρουσίας σε αυτό, παρουσίαστηκαν από το Δ/ντή Σπουδών του AT&D Center, Σπύρο Γιαννιώτη, στη γεμάτη αίθουσα εκδηλώσεων.
Νέοι Επαγγελματίες – Φοιτητές – Σπουδαστές
To 100% Hotel Show επιχείρησε να δώσει βήμα επικοινωνίας και στους σπουδαστές τόσο προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν εξαιρετικές εισηγήσεις σε ενδιαφέροντα θέματα, όπως τις παρουσιάσεις του Rob Davdison, senior lecturer στο Greenwich University στο Λονδίνο.  Το πρώτο θέμα ήταν “Τέσσερις ηλικιακές ομάδες που συνθέτουν την πελατεία των ξενοδοχείων – Αναγνωρίζοντας τις ανάγκες της ομάδας Υ”, καθώς η γεννιά αυτή φαίνεται ότι θα αποτελέσει το κύριο καταναλωτικό κοινό για τα επόμενα 20 χρόνια.  Το άλλο θέμα, που παρουσίασε, ήταν “Αποτελεσματική συμμετοχή σε εκθέσεις – αξιολόγηση οικονομικής δαπάνης και καλύτερη αξιοποίηση της”.
Αθήνα: Προκλήσεις-Προτάσεις-Προοπτικές
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασε και το Workshop για την Αθήνα, με τους Αλέξη Γαληνό, δ.σ. της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθήνας (ΕΑΤΑ), Αλέξανδρο Βασιλικό πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής και Αργασαρωνικού, Τιμ Ανανιάδη GM Grand Bretagne και King George, και Area Manager Starwood, Ελλάδας & Κύπρου και Αφροδίτης Αρβανίτη, GM NJV Athens Plaza, να αποτελούν το δυναμικό πάνελ της εκδήλωσης.
Τα σημαντικότερα συμπεράσματα, που βγήκαν από τις ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις τους με την ενεργή συμμετοχή του κοινού, ήταν:
  • Αναγκαία η λειτουργία των Μουσείων σε ωράρια, που να μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των επισκεπτών και της κρουαζιέρας.
  • Αναγκαία προϋπόθεση για την καθιέρωση της Αθήνας, ως city break προορισμού, είναι η λειτουργία των καταστημάτων στο κέντρο της πόλης τις Κυριακές.
  • Συντονισμός των φορέων για κοινές δράσεις και έγκαιρη ενημέρωση για κάθε διοργάνωση, ώστε να είναι δυνατή η έγκαιρη ενημέρωση των δυνητικών πελατών.
  • Καθιέρωση φεστιβάλ ή άλλης διοργάνωσης με στόχο την προβολή και προσέλκυση πελατείας από την Ελλλάδα και το εξωτερικό στην πόλη.

Μanagement ξενοδοχείων: Προϊόντα & Υπηρεσίες που στοχεύουν στην αύξηση πελατείας και εσόδων
O Τιμ Ανανιάδης από τη Starwood μίλησε για το franchising και άλλα προϊόντα που προσφέρονται σήμερα στην αγορά. Ο Πάνος Παλαιολόγος που εκπροσωπεί τα Small Luxury Hotels στην Ελλάδα μίλησε και για τα προϊόντα της Hotel Brain και την πορεία της εταιρείας, ενώ ο Γιώργος Γραφάκος από την Aqua Vista μίλησε με απτές αποδείξεις για τη θετική επίδραση που έχει η παροχή υπηρεσιών management στα ξενοδοχεία που επιλέγουν να αξιοποιήσουν αυτές τις υπηρεσίες.  
Η Γαστρονομία ως αναπόσπαστο κομμάτι του ελληνικού τουριστικού προϊόντος

O πρώην υπουργός τουρισμού, Nίκος Σκουλάς και ο Γιώργος Πίττας, μέλος του Δ. Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας και υπεύθυνος του προγράμματος Ελληνικό Πρωινό και η Μάγδα Πειστικού αρχισυντάκτρια του Food Service, μίλησαν για τη γαστρονομία και τη σημασία της στη διαφόρφωση ταυτότητας και αναγνωρισιμότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Στην εκδήλωση ηταν χαρακτηριστική η συμμετοχή των παρευρισκόμενων με ερωτήσεις, τοποθετήσεις και προτάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου