Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014

discovergreece.com: Τι είδαμε στη νέα πλατφόρμα προβολής της Ελλάδας...

Παρουσιάστηκε και επισήμως, χθες, από την Marketing Greece, η πλατφόρμα του discovergreece.com, μία εξέλιξη που αναμενόταν με μεγάλο ενδιαφέρον - και αρκετή… περιέργεια, είναι η αλήθεια - από την τουριστική αγορά. Για αρχή, το discovergreece ξεκινάει με…


…περιεχόμενο 120 τουριστικούς προορισμούς, 30 θεματικές ενότητες, 130.000 λέξεις στα ελληνικά και τα αγγλικά (και στη συνέχεια γαλλικά, γερμανικά και ρωσικά ) 3.000 φωτογραφίες και 60 βίντεο.

Αφιερώσαμε αρκετή ώρα μέσα στο site και στις υποκατηγορίες του. 
Ξεκινώντας από τον σχεδιασμό και τη διαδραστικότητα, αυτό που εύκολα διαπιστώνει κανείς είναι ότι διακρίνεται από δυναμική αισθητική, καινοτομία και “έξυπνο” στήσιμο που διευκολύνει τη ροή της περιήγησης. Η κατηγοριοποίηση και η οργάνωση των ενοτήτων και των θεμάτων είναι ιδανική και με λίγα clicks, ο επισκέπτης έχει πρόσβαση σε μεγάλο εύρος κατηγοριών και επιλογών.
Ακόμα και με υλικό το οποίο δεν είναι και το καλύτερο που θα μπορούσε να ενσωματωθεί - π.χ. κάποια από τα βίντεο, ορισμένες φωτογραφίες που δείχνουν κάπως "παλιές" κ.λπ. - το όλο αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό και σίγουρα μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο. 
Αναμφίβολα, είναι ένα από τα πιο καλοστημένα και "δυνατά" site που έχουμε δει.

Στο περιεχόμενο, όμως, αυτό που μπορούμε να πούμε, είναι ότι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Η φιλοσοφία του περιεχομένου βασίζεται στις εικόνες αλλά και στις εμπειρίες. Ειδικά ως προς το τελευταίο, η καμπάνια που “τρέχει” εντός και εκτός Ελλάδας, στοχεύει ακριβώς στη συγκέντρωση “αυθεντικών” ιστοριών και εμπειριών που θα εμπλουτίσουν τις θεματικές ενότητες και τελικά θα διαμορφώσουν τη σύνθεση των τουριστικών προιόντων που προσφέρει η Ελλάδα και οι προορισμοί.
Μέχρι στιγμής έχουν αναρτηθεί 725 τέτοιες “ιστορίες” και υπάρχει αρκετά μεγάλος αριθμός ακόμα προς αξιολόγηση και προσαρμογή.
Ωστόσο, θεωρούμε ότι το επίπεδο και το βάθος του περιεχομένου έχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης, επέκτασης και εξειδίκευσης. Και προκειμένου να κυριαρχεί και να εντυπωσιάζει, με σημείο αναφοράς την "εμπειρία" και τη διασύνδεσή του με τα προιόντα, όπως άλλωστε "υπόσχεται", εδώ χρειάζεται αρκετή δουλειά ακόμα...

Η επιλογή κρατήσεων
Σε λειτουργία έχει τεθεί και η μηχανή αναζήτησης και κρατήσεων, με πτήσεις και ξενοδοχεία να είναι τα δύο πρώτα βασικά πεδία. Στα αποτελέσματα εμφανίζονται οι διαθέσιμες επιλογές και υπάρχουν πολλά φίλτρα εξειδείκευσης της αναζήτησης.
Ως προς τα ξενοδοχεία, η εμφάνιση των αποτελεσμάτων παραπέμπει σε format tripadvisor, η αναζήτηση γίνεται σε όλα τα μεγάλα sites κρατήσεων ενώ υπάρχει και η “βαθμολογία” για κάθε ξενοδοχείο καθώς και οι περισσότερες αξιολογήσεις και σχόλια χρηστών για κάθε μονάδα, όπως έχουν αναρτηθεί σε μεγάλες διεθνείς ταξιδιωτικές ιστοσελίδες κρατήσεων. Ουσιαστικά, δηλαδή, η ενότητα κρατήσεων (plan your trip) λειτουργεί ως πλατφόρμα σύγκρισης των διαθέσιμων επιλογών σε διαφορετικά sites.

Σε πλήρη ανάπτυξη, το discovergreece φιλοδοξεί:
  • Να απεικονίζει ένα μοναδικό και ενιαίο προϊόν για τον ελληνικό τουρισμό
  • Να προσφέρει στους χρήστες μια ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τους προορισμούς και τις εμπειρίες που μπορούν να βιώσουν στην Ελλάδα
  • Να παρέχει τη δυνατότητα σχεδιασμού του ταξιδιού τους, χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες αναζήτησης διαμονής, μεταφοράς και περιήγησης
  • Να παρέχει τη δυνατότητα διασύνδεσης με περισσότερες από μία διαδικτυακές μηχανές κρατήσεων
  • Να συμβάλλει στη δικτύωση τοπικών επιχειρήσεων με διεθνείς τουριστικούς πράκτορες
  • Μελλοντικά σχεδιάζεται η διαφήμιση εταιρειών που δεν σχετίζονται με τον τουρισμό και η δημιουργία e-shop, στο οποίο θα πωλούνται προϊόντα λιανικής και υπηρεσίες.

Ενδιαφέρον είχε η επισήμανση του προέδρου του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece, Ανδρέα Ανδρεάδη, ότι με ετήσια επένδυση της τάξης 1,5 εκατ. έως δύο εκατ. ευρώ, το www.discovergreece.com μπορεί να φέρει ελάχιστη προστιθέμενη αξία προβολής ύψους 100 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ανδρεάδης σημείωσε ακόμη, ότι το portal έχει στόχο να στηρίξει τις  μικρές επιχειρήσεις του κλάδου και να διευκολύνει την πρόσβασή τους στον τελικό καταναλωτή. Όπως είπε χαρακτηριστικά οι 100 μεγαλύτερες τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας πραγματοποίησαν στη τελευταία τους χρήση συνολικό τζίρο περίπου 1 δισ. ευρώ όταν οι ετήσιες ταξιδιωτικές εισπράξεις της χώρας άγγιξαν πέρυσι τα 12 δισ. ευρώ.

Αυτά προς το παρόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου