Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2014

Κυριαρχία Ελλάδας στις Σκανδιναβικές αγορές, φέτος, δείχνουν τα πρώτα στοιχεία

Με έναν εντυπωσιακό, για τα δεδομένα της Στοκχόλμης, αριθμό επισκεπτών - ξεπέρασαν τις 7.000 - η έκθεση Grekland Panorama απέδειξε την ιδιαίτερη δυναμική που έχει η Ελλάδα στη Σουηδία, ως προορισμός διακοπών και ενισχύει τις προβλέψεις που υπάρχουν ότι η χώρα μας θα αναδειχθεί φέτος σε κορυφαίο προτιμητέο προορισμό… 


…σε σχεδόν όλες τις αγορές της Σκανδιναβίας.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση το Υπουργείο Τουρισμού, με αφορμή την έκθεση, σύμφωνα με τις πλέον πρόσφατες σχετικές εκτιμήσεις των παραγόντων της τουριστικής αγοράς της Σκανδιναβίας, η τουριστική κίνηση προς την Ελλάδα κατά το τρέχον έτος θα εμφανίσει αύξηση της τάξης του 10%-11%, κατά μέσο όρο, από όλες τις Σκανδιναβικές αγορές.

Ειδικά σε ό,τι αφορά στη Σουηδική αγορά, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν από τους tour operators στο πλαίσιο της έκθεσης, το 2013 επισκέφθηκαν την Ελλάδα 672.000 Σουηδοί, με ποσοστό αύξησης 9%.
Για το 2014, προβλέπεται περαιτέρω αύξηση κατά περίπου 8%-10%.
Το Grekland Panorama, η πρώτη έκθεση αποκλειστικά για την Ελλάδα, διοργανώθηκε στις 14-16 Φεβρουαρίου στο Annexet Globe στη Στοκχόλμη, από την εταιρεία North Events με την υποστήριξη του Υπουργείου Τουρισμού και τη συμμετοχή του ΕΟΤ.
Το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ εκπροσώπησε ο αν. Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Κώστας Ζήκος, ο οποίος είχε σειρά συναντήσεων με υψηλόβαθμα στελέχη των tour operators  και με παράγοντες της Σουηδικής αγοράς, ενώ έδωσε συνεντεύξεις σε ΜΜΕ καθώς και στο Σουηδικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
“Ανοίγει” η αγορά της Αθήνας
Ειδικό ενδιαφέρον αναπτύσσεται για την Αθήνα και την περιοχή της Αττικής γενικότερα, τάση που ενισχύεται και από την προγραμματιζόμενη έναρξη νέων απευθείας πτήσεων προς την Αθήνα, από Στοκχόλμη και Κοπεγχάγη (Aegean Airlines) αλλά και την αύξηση της συχνότητας των υφιστάμενων πτήσεων άλλων αεροπορικών εταιρειών, όπως η SAS.
Να προσθέσουμε και ορισμένες δικές μας πληροφορίες: 
Κατ’ αρχάς, μεταξύ των ελληνικών προορισμών, υπάρχει μεγάλη αύξηση για Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Κω και Σκιάθο, καλή ζήτηση για Βόρειο Ελλάδα, όπως στη Χαλκιδική και αρκετό ενδιαφέρον για νέους προορισμούς, όπως η Μύκονος, η Σάμος και άλλα νησιά του Αιγαίου.
Στον αντίποδα, τα Ιόνια εμφανίζουν μέχρι στιγμής πτώση στις κρατήσεις σε σύγκριση με πέρυσι.
Στα αεροπορικά, οι νέες πτήσεις της Aegean για Αθήνα ξεκινούν τέλος Μαίου και στο σύστημα αυτήν τη στιγμή βρίσκονται μέχρι τέλη Οκτωβρίου. Ανάλογα με την πληρότητα και την κίνηση θα κριθεί και το αν θα διατηρηθούν και σε μη εποχιακή βάση, έστω και με μικρότερη συχνότητα.

Κλείνοντας να επισημάνουμε ότι ο αριθμός των επισκεπτών που κατάφερε να προσελκύσει η πρώτη διοργάνωση του Grekland Panorama είναι εντυπωσιακός γιατί αφενός μεν πρόκειται για μία έκθεση που αφορά μόνον στην Ελλάδα, αφετέρου δε, επειδή η Στοκχόλμη θεωρείται γενικά πολύ “δύσκολη” πόλη για εκθέσεις τέτοιου χαρακτήρα. Αυτός είναι και ο λόγος που η βασική διεθνής έκθεση τουρισμού της Σουηδίας γίνεται μόνο στο Γκέτεμποργκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου