Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

Small Luxury Hotels: Η καλύτερη χρονιά για το δίκτυο, το 2013

Πολύ καλές επιδόσεις, άνω του διεθνούς μέσου όρου, κατέγραψαν το 2013 τα 42 ελληνικά ξενοδοχεία που είναι μέλη του δικτύου Small Luxury Hotels of the World (SLH), όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της διήμερης περιφερειακής συνάντησης των υψηλόβαθμων στελεχών του διεθνούς δικτύου, η οποία ολοκληρώθηκε την Πέμπτη στην Αθήνα. Σύμφωνα με…


…τα στοιχεία αυτά, τα ελληνικά ξενοδοχεία της SLH είχαν αύξηση 12% στον αριθμό των διανυκτερεύσεων και πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια αύξηση στον τζίρο, ο οποίος αθροιστικά ξεπέρασε τα τρία εκατ.. 
Το 2013, σύμφωνα με τις ετήσιες εκθέσεις και για την περίοδο 1 Ιανουαρίου - 31 Δεκεμβρίου 2013, ήταν η καλύτερη χρονιά όλων των εποχών για τα μέλη του δικτύου. Τα ξενοδοχεία-μέλη των SLH παρουσίασαν 8% αύξηση στις διανυκτερεύσεις τους και 12% αύξηση στο τζίρο τους, αγγίζοντας περί τις 369.152 διανυκτερεύσεις-διαμονές και συνολικό τζίρο 134 εκατομμυρία δολάρια. 
O κ. Tim Davis
Global Marketing Director
Άντιστοιχα, το 2014 ξεκίνησε επίσης πολύ δυναμικά για τα SLH, συμπέρασμα που προκύπτει από τα στοιχεία των flash sales της εβδομάδας αμέσως μετά τα Χριστούγεννα. Το συγκεκριμένο διάστημα, παρατηρήθηκε 37% αύξηση στον όγκο των κρατήσεων και 51% αύξηση στον τζίρο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Επιπρόσθετα, τη συγκεκριμένη εβδομάδα, η επισκεψιμότητα στην επίσημη ιστιοσελιδα των SLH παρουσίασε αύξηση κατά 229% (!), αύξηση των κρατήσεων μέσω iPad κατά 128% και αύξηση κρατήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου κατά 300%. 
Συνολικά, το 2013 η επίσημη ιστοσελίδα των Small Luxury Hotels of the World παρουσίασε αύξηση επισκεψιμότητας  κατά 5 %, φτάνοντας τους 4 εκατ. επισκέπτες (από τους 3,8 της προηγούμενης χρονιάς). Αντίστοιχα, ο τζίρος μέσω των online μηχανών κρατήσεων του ομίλου, αυξήθηκαν κατά 54% και αποτελούν το 37% των συνολικών εσόδων των ξενοδοχείων-μελών μας. 
Εν τω μεταξύ, αξιοσημείωτη είναι και η αύξηση των εσόδων που προήλθαν από τις πωλησεις των travel agents και τα κανάλια κρατήσεων τους. Με 9% αύξηση πλέον, αποτελούν το 52% των συνολικών εσόδων.
Το 2013 καταγράφηκαν 134.977 νεα club members, οι οποίοι πλέον φτάνουν συνολικά τους 324.977. Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία, τα club members ενίσχυσαν κατά 29 εκατομμύρια δολάρια τα ξενοδοχεία – μέλη των  SLH. 
P. Kerr
Το 2013, επίσης, το  portfolio του δικτύου ενισχύθηκε με 29 νέες συνεργασίες με ξενοδοχεία σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, 17 νέες συνεργασίες στην Ασία και την περιοχή του Ειρηνικού καθώς επίσης και 9 καινούργιες συνεργασίες σε Βόρεια και Νότια Αμερική (φτάνοντας συνολικά τα 55 ξενοδοχεία στην προαναφερόμενη περιοχή).

«Το 2013 ήταν μια ακόμη εκπληκτική χρονιά σε επίπεδο ανάπτυξης, στόχων και κερδοφορίας. Παρατηρήσαμε αύξηση στην αυτοπεποίθηση του καταναλωτή να μπει στην ιστοσελίδα μας, να δει, να επιλέξει και να κλείσει ξενοδοχείο. Να παρακάμψει, δηλαδή, travel agents και να εμπιστευτεί κατευθείαν το προϊόν που του προσφέρουν τα SLH. Αυτός είναι και ο στόχος μας για το 2014. Να είμαστε εκεί, εύκολα προσβάσιμοι και λειτουργικοί για τον πελάτη που θα μπει στο ίντερνετ από το τάμπλετ, τον υπολογιστή, ακόμα και από το κινητό τηλέφωνο προκειμένου να κάνει την κράτησή του σε ένα από τα ξενοδοχεία μας», δήλωσε σχετικά ο Paul Kerr, CEO των SLH.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου