Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014

Aegean: Με μεγάλη αύξηση η επιβατική κίνηση τον Ιανουάριο

- Και για πρώτη φορά, ύστερα από μία 4ετία και στις πτήσεις εσωτερικού...

Αύξηση κατά 12% παρουσίασε η συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN και της Olympic Air τον Ιανουάριο του 2014, φθάνοντας τους 522 χιλ. επιβάτες, 57 χιλ. περισσότερους σε σχέση με το άθροισμα των επιβατών των δύο εταιρειών κατά τον αντίστοιχο μήνα του 2013. Στην αγορά του εξωτερικού...


 
...η εταιρεία παρουσίασε αύξηση στη δραστηριοποίησή της από την Αθήνα κατά 9% φθάνοντας τους 178 χιλ. επιβάτες, καθώς και κίνηση 50 χιλ. επιβατών από τη Θεσσαλονίκη, παρά την εποχικότητα της βάσης, από το σύνολο των 228 χιλ. επιβατών εξωτερικού.
Η αύξηση της κίνησης της Αθήνας είναι αποτέλεσμα κυρίως των νέων προορισμών, που εγκαινίασε η εταιρεία το 2013 και συνέχισε και τη χειμερινή περίοδο, και αφορά τις πόλεις Γενεύη, Κίεβο, Βαρσοβία, Πράγα, καθώς και της ανάκαμψης της κίνησης σε παραδοσιακούς προορισμούς, όπως η Μαδρίτη, οι Βρυξέλλες και η Μόσχα.
Υπενθυμίζεται ότι οι υπόλοιπες βάσεις αεροσκαφών για πτήσεις εξωτερικού της εταιρείας (Ηράκλειο, Ρόδος, Καλαμάτα, Κως, Κέρκυρα, Χανιά) ξεκινούν δραστηριότητα σταδιακά από τον Μάρτιο/Απρίλιο, ενώ γίνεται προσπάθεια για το 2014 να λειτουργήσουν για μεγαλύτερη περίοδο με σκοπό την επέκταση της τουριστικής περιόδου.
Παράλληλα, και για πρώτη φορά την τελευταία τετραετία, η αθροιστική κίνηση εσωτερικού της AEGEAN και της Olympic Air παρουσίασε αύξηση 18% από την βάση της Αθήνας με 271 χιλ. επιβάτες και κατά 41% με 23 χιλ. επιβάτες από τη βάση της Θεσσαλονίκης προς τα νησιά. Συνολικά, για το μήνα Ιανουάριο η επιβατική κίνηση εσωτερικού για τις δυο εταιρείες ανήλθε στους 294 χιλ. επιβάτες από 246 χιλ. 
Κατά την Aegean, η αύξηση αυτή είναι αποτέλεσμα της νέας τιμολογιακής πολιτικής της  μετά την συνένωση των δυο εταιρειών, η οποία ισχύει από το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο του 2013, φέρνοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα στην κίνηση των νησιωτικών προορισμών.
Αναλυτικότερα, νησιά όπως η Μυτιλήνη, η Χίος και η Σάμος, παρουσίασαν αύξηση στην κίνηση από 12% σε 20% με χαμηλότερες τιμές και αυξημένες πληρότητες. Παράλληλα, νησιά της άγονης γραμμής όπως τα Κύθηρα, η Ικαρία και η Κάλυμνος παρουσίασαν αύξηση στα επίπεδα του 40% ως αποτέλεσμα της νέας τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας για τις άγονες γραμμές, που ισχύει από 1/12/2013 και συμπεριλαμβάνει την προσφορά του δωρεάν σκέλους εσωτερικού για τις άγονες τους χειμερινούς μήνες, εφόσον ο επιβάτης συνεχίζει με ανταπόκριση εξωτερικού της AEGEAN.
«Οι συνέργιες του δικτύου αλλά και η νέα πολιτική χαμηλότερων τιμών εσωτερικού που εισάγαμε από τον Νοέμβριο του 2013 με ελάχιστο ναύλο €12 + φόρους αεροδρομίου για απλή διαδρομή, είχαν άμεσο και σημαντικό αποτέλεσμα στην ενίσχυση της κίνησης. Ιδιαίτερα κερδισμένοι είναι, όπως πάντα οι επιβάτες, που αγοράζουν νωρίς το εισιτήριό τους. Σημειώνουμε ότι η στήριξη της Αθήνας και το χειμώνα με νέους προορισμούς εξωτερικού μπορεί να κοστίζει βραχυπρόθεσμα, αλλά ωριμάζει και συμβάλλει στην ανάκαμψη της πόλης. Είναι απαραίτητο για τη χώρα και την οικονομία να βελτιώσουμε την εποχικότητα του τουρισμού μας και χρειάζονται συλλογικές ενέργειες για τον σκοπό αυτό.» δηλώνει σχετικά ο Δ. Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN και της Olympic Air.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου