- +1,1 εκατ. θέσεις για το 2016
- Στρατηγική επιλογή η περαιτέρω ανάπτυξη της Αθήνας
- Ε. Βασιλάκης: "Η χώρα πρέπει να βιαστεί για να μην χαθούν οι νέες ευκαιρίες
Στη δύσκολη εξίωση πως μία εταιρεία όχι απλώς
μένει όρθια σε ένα οικονομικό και επιχειρηματικό τοπίο βαθιά παγωμένο έως και
εχθρικό, με προβληματικές υποδομές και αντίξοες συνθήκες, αλλά επιμένει στην
επίτευξη αναπτυξιακών στόχων, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και ανταποκρίνεται
σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τομέα, η απάντηση...
...είναι: Aegean.
Αυτό είναι ένα βασικό συμπέρασμα που βγαίνει
αν αναλύσει κανείς την πορεία και τα μεγέθη της Aegean τα
τελευταία δύσκολα χρόνια, σε συνδυασμό με τα σχέδια της εταιρείας για το 2016
και την επόμενη τουριστική περίοδο.
Ένα άλλο συμπέρασμα, είναι ότι η Aegean έχει εξελίξει σε πολύ σημαντικό βαθμό, καθοριστικές παραμέτρους της
λειτουργίας της. Πολύ μεγάλη ευελιξία στην τιμολογιακή της πολιτική και στις
πωλήσεις της, άμεση προσαρμογή σε τάσεις και εξελίξεις στις μεγάλες αγορές που
δραστηριοποιείται (π.χ. Ρωσία) και πιο ώριμες στρατηγικές επιλογές στον
σχεδιασμό της, σε έναν τομέα όπου, ας μην το ξεχνάμε, το ρίσκο είναι μία
καθημερινότητα.
Όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης, στην καθιερωμένη εκδήλωση για την παρουσίαση του
νέου προγράμματος της εταιρείας, τη νέα χρονιά, η Aegean θα έχει αναπτύξει ένα δίκτυο 145 προορισμών
- 14 νέοι για την Αθήνα - 111 εξωτερικού και 34 εσωτερικού σε 45 χώρες, με
16.200.000 διαθέσιμες θέσεις, 1,1 εκατομμύρια περισσότερες από το 2015 από όλες
τις βάσεις.
Το
πρόγραμμα αυτό θα εκτελείται με έναν από τους νεότερους στόλους στην Ευρώπη,
που θα αποτελείται πλέον από 61 αεροσκάφη, (47 Airbus A320/321 και 14 Q400/100)
με την παραλαβή από Νοέμβριο 2015 - Μάρτιο 2016, 4 επιπλέον
ολοκαίνουργιων Airbus A320ceo.
Μία
διακριτή στρατηγική επιλογή της Aegean για το
2016 είναι η
περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της Αθήνας, από την οποία προσθέτει 14 νέους
προορισμούς και έξι νέες χώρες, όπως και σχεδόν το 90% των νέων διαθέσιμων
θέσεων.
Συνολικά
η εταιρεία θα συνδέει την Αθήνα με 101 (71 εξωτερικού, 30 εσωτερικού)
προορισμούς, για τους οποίους θα διαθέσει 12,5 εκ. θέσεις, 1 εκατ. περισσότερες
θέσεις από το 2015.
Στο
δίκτυο πτήσεων της AEGΕAN για το 2016 από την Αθήνα προστίθενται 6 νέες
χώρες (Ιρλανδία, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία, Ολλανδία, Σλοβενία, Λιθουανία) και
14 διεθνείς προορισμοί (Δουβλίνο, Νίκαια, Λιλ, Νάπολη, Μπάρι, Λουξεμβούργο,
Άμστερνταμ, Λισαβόνα, Πάλμα ντε Μαγιόρκα, Λουμπλιάνα, Τζέντα, Κρακοβία,
Βίλνιους, Σπλιτ), ενώ αυξάνεται σημαντικά ο αριθμός των προορισμών και η
συχνότητα των δρομολογίων σε χώρες, που αποτελούν πηγές τουρισμού όπως είναι η
Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία και η Σαουδική Αραβία.
Και το όλο εθνικό πλαίσιο στο οποίο καλείται
να λειτουργήσει η εταιρεία;
Για αρχή, ο κ. Βασιλάκης ζήτησε την αναβάθμιση
των αεροπορικών υποδομών στην Ελλάδα. Επ’ αυτού
τάχθηκε υπέρ της άμεσης ολοκλήρωσης της συμφωνίας παραχώρησης των
14 αεροδρομίων στη Fraport αλλά και την επιτάχυνση των διαπραγματεύσεων για τη
χρονική επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου της Αθήνας.
Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, μάλιστα, η χώρα θα πρέπει
να βιαστεί στον τομέα της αναβάθμισης των αεροπορικών υποδομών της καθώς από το
2019 θα λειτουργήσει το νέο αεροδρόμιο της Κωσταντινούπολης.
"Η χώρα θα πρέπει να βιαστεί, αν δεν θέλει να χάσει τις ευκαιρίες
των επόμενων χρόνων", τόνισε.
Όπως
γίνεται ολοένα και συχνότερα τελευταία, η Διοίκηση της Aegean δέχθηκε και χθες παροτρύνσεις και
ερωτήσεις για το μεγάλο διαχρονικό ζητούμενο του τουριστικού κόσμου της
Ελλάδας, τις υπερατλανατικές πτήσεις.
Χθες μάλιστα, η συγκεκριμένη παρότρυνση
ήρθε από την πλευρα της παριστάμενης υπουργού Τουρισμού Ε. Κουντουρά.
Απατώντας σε αυτό αλλά και σε σχετικές ερωτήσεις
δημοσιογράφων για το αν θα δραστηριοποιηθεί η Aegean σε μακρινά δρομολόγια, ο
κ. Βασιλάκης σημείωσε πως κάτι τέτοιο εξαρτάται από την κατάσταση των υποδομών
(αεροδρόμια) της χώρας αλλά και την πορεία σταθεροποίησης της εθνικής
οικονομίας και το επενδυτικό περιβάλλον που θα έχει διαμορφωθεί στη χώρα.
Όλοι ξέρουμε φυσικά ότι αυτό θα είναι το μεγάλο επόμενο άλμα της Aegean
και κατά την άποψή μας δεν είναι το αν, αλλά το πότε θα είναι οι συνθήκες
ώριμες για να το επιχειρήσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου