Αρκετές αναφορές το τελευταίο διάστημα για την κρουαζιέρα και σε πολλά επίπεδα. Βασικό ζήτημα, έτσι όπως το βλέπουμε εμείς, είναι η αναπροσαρμογή των σχεδίων των μεγάλων εταιρειών για το 2014, που αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά την αγορά κρουαζιέρας στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο και φυσικά…
…και τις προσεγγίσεις και τα δρομολόγια στη χώρα μας.
Η επόμενη περίδος θα βρει πολλά πλοία να πραγματοποιούν περισσότερες κρουαζιέρες σε προορισμούς της Δυτικής Μεσογείου, ενώ μεγάλο άνοιγμα επιχειρείται και στις περιοχές του Νοτιο-ανατολικού Ειρηνικό, όπου η αγορά εμφανίζει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια.
Πολύ ενδιαφέροντα όσα αναφέρει σχετικά ο αντιπρόεδρος της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου (ΟΛΗ) Γιάννης Μπρας στην “Καθημερινή”, εδώ, καθώς και τα σχέδια του ΟΛΗ για το Ηράκλειο και την μεχρι τώρα πορεία του.
Από την άλλη πλευρά, στον Πειραιά, η κατάσταση είναι αρκετά πιο διαφορετική και φαίνεται ότι το home porting έχει… “προσαράξει” τελικά στην έλλειψη των κατάλληλων βασικών υποδομών. Το σχετικό έργο βέβαια έχει εγκριθεί και αδειοδοτηθεί, αλλά αποτελέσματα θα έχουμε αφού ολοκληρωθεί.
Αρκετά κατατοπιτιστικό το ρεπορτάζ στο capital.gr .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου