Για δεύτερη φορά σε Διεθνή Tουριστική Έκθεση η ελληνική αποστολή, συνοδεύτηκε από μία εφαρμογή προβολής και παρουσίασης του τουριστικού της προιοντος. Ειδικότερα στην WTM, ο ΕΟΤ είχε την δική του εφαρμογή για smartphones, την «Greece at WTM». Η εφαρμογή...
...έδινε τη δυνατότητα στους επισκέπτες του ελληνικού περιπτέρου, να περιηγηθούν στα δυνατά σημεία του ελληνικού τουριστικού προιόντος (παραλίες, μνημεία, γαστρονομία) καθώς και να βρουν τα στοιχεία των εκθετών στο ελληνικό περίπτερο, ώστε να έρθουν σε επικοινωνία μαζί τους.
Να σημειωθεί ότι τόσο στην ITB 2013 στο Βερολίνο, την πρώτη φορά που ο ΕΟΤ σε συνεργασία με την εταιρεία m-hospitality, όσο και στη φετινή WTM, ο αριθμός των downloads της εφαρμογής στο AppStore, την έφερε στη δεύτερη θέση μετά την επίσημη εφαρμογή της κάθε έκθεσης. Συνεπώς ακόμα και σε όσους δεν επισκέφτηκαν το ελληνικό περίπτερο, αν κάποιος αναζητούσε στοιχεία για την έκθεση στο Appstore, πρώτα θα έβρισκε την επίσημη εφαρμογή και στη συνέχεια αυτήν της Ελλάδας.
Αντίστοιχη εφαρμογή έχει δημιουργήσει η m-hospitality και για την προώθηση της αποστολής του Dubai στην WTM, με μόνη διαφορά ότι το περίπτερο του Dubai είχε τα απαραίτητα QR codes ώστε οι επισκέπτες του να μπορούν άμεσα να κατεβάζουν την εφαρμογή.
Ελπίζουμε στο δρόμο του... εκσυγχρονισμού της ελληνικής παρουσίας στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις, που ξεκίνησε με τη δημιουργία της εφαρμογής, να βρούμε στην επόμενη έκθεση, ανάλογη ενσωμάτωση των τεχνολογιών και στο ελληνικό περίπτερο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου