Επανεξελέγη, παμψηφεί, στην προεδρεία της Best Western Ευρώπης η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Best Western Ελλάδας, Κάρολ Μάρριοττ, κατοχυρώνοντας έτσι εκτός από την εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων συναδέλφων στο πρόσωπό της και τον τίτλο του μακροβιότερου προέδρου στη θέση αυτή. Το διεθνές συνέδριο της Best Western...
...πραγματοποιήθηκε
19-23 Οκτωβρίου στο Σαν Αντόνιο στο Τέξας με συμμετοχή των Προέδρων και των
Διευθυνόντων Συμβούλων όλων των γραφείων της αλυσίδας αλλά και των επικεφαλής
των τμημάτων Marketing, Πωλήσεων, Τεχνολογίας και Διαχείρισης Ποιότητας.
Το
τέλος της χρονιάς βρίσκει τα ξενοδοχεία της αλυσίδας κερδισμένα. Σε παγκόσμιο
επίπεδο το online σύστημα της Best Western κατέγραψε αύξηση των κρατήσεων κατά 2% σε σχέση με το 2012 που ήταν
χρονιά ρεκόρ στην παραγωγή της Best Western. Αντίστοιχη αύξηση καταγράφεται και
στο μέσο έσοδο και εκτιμάται ότι η χρονιά θα κλείσει με παραγωγή που θα αγγίξει
το 1,4 δισεκατομμύριο δολάρια.
Βασικότερη
πηγή κρατήσεων παραμένει ο πολυβραβευμένος κόμβος www.bestwestern.com και η
αντίστοιχη mobile έκδοσή του.
Το
2013 η παραγωγή του συστήματος για τα Best Western Ξενοδοχεία στην Ελλάδα
καταγράφει αύξηση τόσο στο έσοδο όσο και στις διανυκτερεύσεις γεγονός που είχε
φανεί από το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Τα
πρώτα σημάδια για το 2014 σε διεθνές επίπεδο φαίνεται ότι θα συμβάλλουν στη
διατήρηση της θετικής πορείας και στην Ελλάδα, τουλάχιστον για τα Best Western
Ξενοδοχεία. Ήδη έχει υπάρξει ενδιαφέρον για την ανανέωση όλων των εταιρικών
συμβολαίων για το 2014 χωρίς διαπραγμάτευση των τιμών και με αυξημένη πρόβλεψη
στον αριθμό των διανυκτερεύσεων από τους εταιρικούς πελάτες.
Το
γραφείο της Best Western Ελλάδος έχοντας στην ευθύνη του 8 χώρες συνολικά
κατατάσσεται ως ένα από τα καλύτερα Ευρωπαϊκά γραφεία δεδομένου ότι και φέτος
έχει ήδη καταφέρει να υπερκαλύψει τους ετήσιους στόχους που θέτει η Best
Western International και αφορούν μεταξύ άλλων στην αύξηση της παραγωγής
διανυκτερεύσεων εντός και εκτός Ελλάδος, αλλά και σε υψηλότερη από το 2012
βαθμολόγια των ξενοδοχείων μελών στον ετήσιο Ποιοτικό Έλεγχο και τις online
αξιολογήσεις των πελατών η οποία κινείται υψηλότερα και από το μέσο όρο της
αλυσίδας παγκοσμίως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου