Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Πρόβλεψη Thomson: Πρώτη επιλογή για οικογένειες, το 2014, η Ελλάδα!

- Και αύξηση ζήτησης για πακέτα με ημιδιατροφή...

Ειδική αναφορά στην Ελλάδα κάνει ο tour operator Thomson στις προβλέψεις του για τους πιο δημοφιλείς προορισμούς καθώς και για τα προιόντα που παρουσιάζουν σημαντικές τάσεις ζήτησης για το 2014. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αυτές, η Ελλάδα θα αναδειχθεί στην…


…πρώτη επιλογή προορισμού διακοπών για οικογένειες, οι οποίες αναζητούν καλή σχέση αξίας προς τιμή, καθαρές και ασφαλείς θάλασσες, ηλιόλουστες μέρες και ευρύ φάσμα επιλογών διαμονής, για το 2014.
Όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά, για να καλύψει τη ζήτηση, ο Thomson αύξησε τη διαθεσιμότητα για Ελλάδα κατά 9%, περιλαμβάνοντας στις επιλογές προορισμών που προσφέρει και τη Μύκονο.
Αναφέρεται ότι τα πακέτα all inclusive θα παραμείνουν υψηλά στις προτιμήσεις των οικογενειών - στο σύνολο της βρετανικής αγοράς, τα all inclusive αναμένεται να καλύψουν το 50% των πωλήσεων - αλλά επισημαίνεται ότι ειδικά στην Ελλάδα, καταγράφεται αύξηση και των πακέτων ημιδιατροφής, καθώς πολλοί πελάτες προτιμούν να δοκιμάζουν την παραδοσιακή ελληνική κουζίνα.
Το 2013, σύμφωνα με τον tour operator, τα πακέτα με ημιδιατροφή έφθασαν περίπου στο ένα τέταρτο του συνόλου των πωλήσεων για Ελλάδα, με την τάση αυτή να είναι έντονα αυξητική και για το 2014.
Κατά τα λοιπά, ο Thomson ξεχωρίζει δέκα προορισμούς, κυρίως μακρινούς που εκτιμά ότι θα συγκεντρώσουν πολλές προτιμήσεις για την επόμενη περίοδο, οι οποίοι βρίσκονται σε Λατινική Αμερική και Νοτιο-Ανατολική Ασία, ενώ στη “γειτονιά” μας, μεγάλη ζήτηση φαίνεται να συγκεντρώνουν η Κροατία και το Μαυροβούνιο.
Επιπρόσθετα, μεταξύ των καταναλωτικών τάσεων των πελατών του, ο Thomson διακρίνει σημαντική αύξηση της ζήτησης για γάμους σε προορισμούς του εξωτερικού, κυρίως στους πιο εξωτικούς, ενώ αναφέρει ότι η χρήση smartphones και tablets για την πραγματοποίηση κρατήσεων εμφάνισε αύξηση 10% το 2013 σε σύγκριση με το 2012.

Σχεδόν το 40% της κίνησης στο site του Thomson γίνεται πλέον μέσω τέτοιων συσκευών, ποσοστό που έχει αυξηθεί κατά 21%, φέτος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου