Να δούμε τελικά πόσο καιρό ακόμα θα το “πληρώνουμε” εκείνο το ανεκδιήγητο “You in Greece”! Μετά το CNN που μας είχε περιλάβει ελαφρώς τον περασμένο Μάρτιο, τώρα μας προέκυψε και ο Guardian που έκανε χθές μία αντίστοιχη “έρευνα” με τα καλύτερα και τα χειρότερα slogan τουριστικών προορισμών. Στην…
…κατηγοριοποίηση που ακολουθεί ο συντάκτης του άρθρου, το “You in Greece” φιγουράρει πρώτο μετά φωτογραφίας στην κατηγορία “Google Translate”, σαν λέει δηλαδή ότι από τη μία είναι αδόκιμο στην αγγλική και από την άλλη, ότι επιλέχθηκε πρόχειρα και ερασιτεχνικά.
Το ότι ακόμα, έναν χρόνο μετά, ο Guardian δεν έχει αντιληφθεί ότι έχει αλλάξει το slogan αυτό, δεν είναι μόνον ευθύνη των δημοσιογράφων του, είναι και δικό μας θέμα.
Υπό την έννοια, ότι δεν έχει περάσει όσο θα έπρεπε το νέο μας επικοινωνιακό μήνυμα…
Εκτός αν το άφησαν έτσι σκόπιμα γιατί τους βόλευε στο στήσιμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου