Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Υψηλότερα και δυνατότερα η Ελλάδα το 2014 αλλά...

-...εξαρτάται πρωτίστως από εμάς.
- Ένα εκατ. περισσότερες αεροπορικές θέσεις
- Ποιος είναι ο κυριότερος παράγοντας και σε διεθνές επίπεδο

Εφικτή η επίτευξη του στόχου για το 2014 των 18 εκατ. αφίξεων και των 13 δισ. Ευρώ σε άμεσα έσοδα, μαζί με την κρουαζιέρα, εφόσον η πορεία της Βρετανικής αγοράς εμφανισθεί και στις άλλες χώρες, όπου ακόμη δεν ξεκίνησαν ουσιαστικά οι προκρατήσεις, εκτιμά σε δήλωση του ο…


…πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης, με την ευκαιρία της έκθεσης τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο.  
Απαραίτητη προϋπόθεση, ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη, είναι, η χώρα να “συνεχίσει να εκπέμπει εικόνα σταθερότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στην υλοποίηση των βασικών της στόχων, πράγμα για το οποίο είμαστε όλοι υπεύθυνοι”.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ που βρίσκεται στο Λονδίνο και είχε σειρά επαφών και συναντήσεων με κορυφαίους παράγοντες της βρετανικής και της διεθνούς τουριστικής αγοράς οι προκρατήσεις για τη χώρα μας εμφανίζονται αυξημένες κατά 10%, από την Βρετανική αγορά, για το 2014 σε σχέση με το 2013, από ένα πρώτο δείγμα 200.000 προκρατήσεων που αποτελούν περίπου το 10% του αναμενόμενου συνόλου επισκεπτών από την χώρα αυτή. 
Σε σχέση μάλιστα με τους κύριους ανταγωνιστές μας, την Ισπανία και την Τουρκία, όπου οι προκρατήσεις είναι στα ίδια με πέρυσι επίπεδα, φαίνεται ότι κερδίζουμε μερίδιο αγοράς, ενώ και η Αίγυπτος παρουσιάζει σοβαρή υποχώρηση. Αυτά αποτελούν μία πρώτη θετική ένδειξη συνέχισης της φετινής δυναμικής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Η άλλη θετική ένδειξη είναι ότι έχουν προγραμματισθεί, για δεύτερη συνεχή χρονιά, επίπλέον 1.000.000 νέες αεροπορικές θέσεις προς την χώρα μας.
Ουσιαστικά επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που σας μεταφέραμε τις δύο τελευταίες μέρες, ενώ θα έχουμε και νεότερα σε λίγο.
Η σταθερότητα, κυριότερος παράγοντας.

Το θέμα της εικόνας σταθερότητας, πάντως, που θίγει ο κ. Ανδρεάδης, συμπίπτει με ένα από τα κύρια ευρήματα της ετήσιας έκθεσης Industry Report της World Travel Market, όπου στο ερώτημα ποιος παράγοντας έχει τον πιο ισχυρό αρνητικό αντίκτυπο στην τουριστική βιομηχανία, η πολιτική αστάθεια συγκεντρώνει ποσοστό 50%, μακράν πρώτος, με τη φορολογία και τους φόρους, δεύτερο με ποσοστό 23% και τις θεωρήσεις (visa) τρίτο, σε ποσοστό 16%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου