Έχουμε άλλη μία εξέλιξη στο σίριαλ που μας προέκυψε προσφάτως, μεταξύ airfasttickets και IATA. Ο Σύνδεσμος των επιχειρήσεων που λειτουργούν με το καθεστώς εγγυήσεων ATOL, ενημέρωσε τα μέλη του για την...
...υπόθεση, με
μία ειοποιηση που τιτλοφορει «AirFastTickets – be aware!», με την οποία
ουσιαστικά τα συμβουλεύει, εμμέσως πλην σαφώς, να εξετάσουν πιο προσεκτικά το
να πωλήσουν εισιτήρια στην εταιρεία, επισημαίνοντας ότι η ATOL
άδειά της airfasttickets
καλύπτει μόνον 900 εισιτήρια κοινού και επομένως όλα τα υπόλοιπα θα τελούν υπό
την κάλυψη των δικών τους αδειών, που σημαίνει ότι αν αποφασίσουν τελικά να
πουλήσουν εισιτήρια στην εταιρεία, αναλαμβάνουν πλήρως και το σχετικό ρίσκο.
Στην ενημέρωσή
του - την οποία πάλι αποκαλύπτει το travel weekly, που έχει πάρει πολύ "ζεστά" το θέμα - ο Association of ATOL Companies (AAC),
αναφέρει ότι υπήρξαν μέλη του που του ζήτησαν υποστήριξη ως προς τον χειρισμό
της περίπτωσης της airfasttickets
ενώ υποστηρίζει ότι είναι ενήμερος για «πολυάριθμα» παράπονα πελατών για
ακυρώσεις εισιτηρίων εντός 24ωρών από την αγορά τους, χωρίς να καταβληθούν επιστροφές.
Το μόνο κοινό
σημείο των ανακοινώσεων ή δηλώσεων του IATA και της airfasttickets,
παραμένει το ότι βρίσκονται σε διαβουλεύσεις
για την επίλυση του ζητήματος που έχει προκύψει και που είναι σαφές, πλέον και
από την εικόνα που έχουμε και εμείς ότι αφορά το ύψος του ποσού της εγγύησης
που οφείλει να διατηρεί η airfasttickets έναντι του IATA και τον τρόπο πληρωμής των
εκάστοτε οφειλών.
Από την πλευρά
της η airfasttickets αναφέρει ότι συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία της
και τις πωλήσεις της, αλλά αυτό που επίσης είναι σαφές, είναι ότι η προμήθεια
των εισιτηρίων που πωλούνται σε Μ. Βρετανία, Γερμανία και Ελλάδα γίνονται μέσω άλλων
εταιρειών ή παρόχων, που έχουν εξουσιοδότηση IATA (και επιπρόσθετα ATOL, για
την αγορά της Μ. Βρετανίας).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου