Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Διαβάσαμε: Οι Σουηδοί θέλουν σπίτια στην Ελλάδα αλλά... ψάχνουν μόνοι τους!

Μεγάλη ζήτηση για κατοικίες στην Ν. Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα, παρατηρείται το τελευταίο διάστημα στη Σουηδία, αλλά η προσφορά από την ελληνική πλευρά είναι από εξαιρετικά υποτονική έως ανύπαρκτη!  Η χώρα μας μπορεί να είναι ο δεύτερος δημοφιλέστερος προορισμός των Σουηδών για διακοπές, μετά τη Μαγιόρκα, με πάνω από 500.000 αφίξεις κάθε χρόνο, ωστόσο…


… ελάχιστοι αγοράζουν τουριστική κατοικία στη χώρα μας, σε αντίθεση με την Ισπανία, την Τουρκία, την Πορτογαλία, την Ιταλία και τη Γαλλία, όπου χιλιάδες Σουηδοί έχουν αποκτήσει παραθεριστική κατοικία.
Όπως διαβάζουμε στο tornosnews, η απάντηση στο γιατί συμβαίνει αυτό, είναι μάλλον απλή:
Δεν υπάρχει καμία προβολή των ελληνικών ακινήτων στη Σουηδία και τη Φινλανδία, καμία κίνηση marketing από ελληνικής πλευράς και καμία οργανωμένη πρωτοβουλία από μεσίτες, ελληνικές εταιρείες ή συμβούλους ακινήτων”, είπε ο Bjorn Simonsson, επικεφαλής της εταιρίας Fair Media International, η οποία τα τελευταία 10 χρόνια διοργανώνει την έκθεση “Buying Properties Abroad”, τη μοναδική εξειδικευμένη έκθεση για την τουριστική κατοικία στη Σουηδία και σε άλλες σκανδιναβικές χώρες.
Ο κ. Simonsson βρέθηκε αυτήν την εβδομάδα στην Αθήνα με σκοπό να “κινητοποιήσει” ελληνικές εταιρίες και συμβούλους ακινήτων και να αρχίσουν να εμφανίζονται στη σουηδική αγορά, υπογραμμίζοντας ότι οι Σουηδοί αποτελούν αυτή τη στιγμή από τους καλύτερους αγοραστές ακινήτων πανευρωπαϊκά.
Μιλώντας στην παρουσίαση με θέμα «Σκανδιναβική αγορά για την τουριστική κατοικία της Ελλάδας, Case studies και πρακτικές άλλων χωρών του εξωτερικού», είπε ότι το 70% των Σουηδών επιθυμεί να αποκτήσει μια δεύτερη κατοικία σε ευρωπαϊκό προορισμό για τις διακοπές του. Οι παράγοντες που ενισχύουν αυτή την τάση είναι αφενός το ισχυρό νόμισμα (Κορόνα Σουηδίας) έναντι του ευρώ και η πτωτική τάση των τιμών πώλησης των ακινήτων στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της κρίσης, ενώ το κοινό των υποψήφιων αγοραστών δεν περιορίζεται πια σε ανθρώπους τρίτης ηλικίας αλλά και σε νεότερους, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να διαλέξουν ανάμεσα σε μια ποικιλία διαμερισμάτων και άλλου είδους κατοικιών.
Η Ελλάδα μπορεί να αποκτήσει μερίδιο σε αυτήν την αγορά, τόνισε, καθώς οι Σουηδοί θέλουν θερμό κλίμα και ηλιόλουστο προορισμό, ενώ το κόστος διαβίωσης στη χώρα μας είναι χαμηλό σε σχέση με τη χώρα τους. Επίσης η κοντινή απόσταση (3 ώρες αεροπορικώς) την καθιστά ελκυστική. Μέχρι στιγμής έχουν πωληθεί μεμονωμένα σε Σουηδούς τουριστικές κατοικίες στην Κρήτη.
Το μέσο ποσό το οποίο διαθέτουν οι Σουηδοί για αγορά δεύτερης κατοικίας στο εξωτερικό, σύμφωνα με την Fair Media International AB, διαμορφώνεται στα 150.000 ευρώ και μπορεί να φτάσει έως και το 1 εκατ. ευρώ.
Επί του παρόντος, η αγορά που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ζήτηση για πωλήσεις τουριστικών κατοικιών ανάμεσα στους Σουηδούς, είναι η Ισπανία, όπου το 12% των πωλήσεων real estate γίνονται σε Σουηδούς. 
Η Fair Media International AB αναλαμβάνει και την ενημέρωση των υποψήφιων επενδυτών για την αγορά real estate κάθε χώρας στην οποία δραστηριοποιείται, με τη διοργάνωση σεμιναρίων.

Οι εκθέσεις, που διοργανώνει, γίνονται κατά βάση στη Σουηδία και τη Φινλανδία, δύο φορές το χρόνο. Κατά την περίοδο των 11 ετών λειτουργίας της, έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 90 εκθέσεις σε Σκανδιναβικές χώρες, κυρίως στην Στοκχόλμη και τη Φινλαδία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου