Δημοφιλής μεν, με ακόμα αναξιοποίητο μεγάλο δυναμικό, δε. Οι Σκανδιναβοί έχουν την Ελλάδα πολύ ψηλά στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις τους, αλλά φαίνεται ότι η συνολική εικόνα της χώρας μας χρειάζεται ακόμα αρκετή δουλειά προκειμένου να κερδίζει και τις εντυπώσεις τους, συνολικά. Νέα στατιστική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε…
…δείγμα 2.300 Σκανδιναβών από την εταιρία A&B ANALYSE και M3 Research τον περασμένο Φεβρουάριο, οδηγεί σε σημαντικά συμπεράσματα για την Ελλάδα, τα οποία επισημαίνει η εταιρεία North Events, που ειδικεύεται στην Σκανδιναβική αγορά και διοργανώνει τη μοναδική έκθεση αποκλειστικά για την Ελλάδα, Grekland Panorama.
Σύμφωνα με την έρευνα «Travel Image» η Ελλάδα, μεταξύ 89 χωρών, απολαμβάνει την 6η θέση στην κατηγορία δημοφιλέστερων προορισμών διακοπών για φέτος, με 1η τις ΗΠΑ, 2η την Αυστραλία, 3η την Ισπανία, 4η την Ιταλία και 5η την Ταϋλάνδη, ενώ στην συνολική κατάταξη της αξιολόγησης όλων των χωρών ως προς την τουριστική τους εικόνα, βρίσκεται στην 28η θέση.
Η συνολική αξιολόγηση προκύπτει από σειρά κριτηρίων, όπως η αναγνωρισιμότητα μίας χώρας, το πόσο ελκυστική είναι ή φαντάζει στην αντίληψη του Σκανδιναβικού κοινού (σε διάφορες ηλιακές ομάδες και κατηγορίες), κ.α.
Στις δύο μεγαλύτερες επιμέρους κατηγορίες, η Ελλάδα καταλαμβάνει την 7η θέση στην κατηγορία «Awareness» με 1η την Γερμανία, 2η την Αγγλία και 3η την Ισπανία. Ακολουθεί στην 5η θέση η Γαλλία και αμέσως μετά η Ιταλία.
Στην κατηγορία «Attractiveness» δηλαδή ελκυστικότητα προορισμού, η Ελλάδα είναι στην 35η θέση διεθνώς.
Τα παραπάνω στοιχεία οδηγούν σε έναν προβληματισμό για την Σκανδιναβική αγορά, η οποία αποτελεί και την 3η μεγαλύτερη outbound της Ευρώπης, αλλά και που μετρά περίπου 1.500.000 επισκέπτες το χρόνο στην χώρα μας. Αν και η αναγνωρισιμότητα της Ελλάδας είναι υψηλή όπως και η αγάπη των Σκανδιναβών για την Ελλάδα είναι μεγάλη, δυστυχώς στην κατηγορία της ελκυστικότητας η Ελλάδα οφείλει να εντείνει τις προσπάθειές της προκειμένου να βελτιώσει τη θέση και να απαλείψει τυχόν αρνητικά στοιχεία ή εντυπώσεις για την εικόνα της.
Στο πλαίσιο αυτό, και σε συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας που γνώρισε η έκθεση GREKLAND PANORAMA που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά φέτος στην Στοκχόλμη, η διοργανώτρια εταιρία North Events επενδύει σε ακόμη δυναμικότερη προβολή της Ελλάδας μεταφέροντας την έκθεση στο μεγαλύτερο θολωτό εκθεσιακό κέντρο του κόσμου, το ERICSSON GLOBE σε μία συνολική έκταση 4.200τμ. (ημ/νίες 13-15.02.2015).
Αντίστοιχα ανανεώνει τον δικτυακό της κόμβο στην διεύθυνση www.panoramagreece.com για να αναδείξει την ελληνική ταυτότητα και να προσελκύσει επισκέπτες, ενώ σύντομα ο κόμβος θα είναι διαθέσιμος και στην σουηδική γλώσσα.
Προορισμοί από όλη την χώρα και πλήθος τουριστικών επιχειρήσεων έχουν ήδη δηλώσει την συμμετοχή τους στην GREKLAND PANORAMA 2015 για τον Φεβρουάριο, ενώ νέοι προορισμοί, από λιγότερο γνωστές στην Σκανδιναβική αγορά, περιοχές της χώρας μπαίνουν και αυτοί δυναμικά για να προσελκύσουν τον Σουηδό επισκέπτη.
Και για το 2015 έχουν επιβεβαιώσει την υποστήριξη και συμμετοχή τους οι Apollo, TUI Nordic, Airtours, VING, Solresor όπως και άλλα εξειδικευμένα γραφεία τουρισμού.
Η διοργανώτρια North Events ανακοινώνει παράλληλα ένα πλούσιο πρόγραμμα για το κοινό με καθημερινές ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις από σεφ που θα ετοιμάζουν τοπικές συνταγές από όλη την Ελλάδα, με ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.
Την πρώτη ημέρα της έκθεσης, που θα είναι αφιερωμένη στους επαγγελματίες, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν σεμινάρια για την τουριστική αγορά της Σκανδιναβίας, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα προγραμματισμού συναντήσεων με τουριστικά γραφεία και tour operators.
Η εταιρία North Events είναι η μοναδική εταιρία που εξειδικεύεται τα τελευταία έτη στην επικοινωνία του ελληνικού τουρισμού, πολιτισμού και γαστρονομίας σε μία από τις σημαντικότερες αγορές για τον εισερχόμενο τουρισμό στην χώρα μας -την Σκανδιναβία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου