Με μία νέα εκστρατεία branding και διαφήμισης βγαίνει η Τουρκία στις αγορές σε όλο τον κόσμο το αμέσως επόμενο διάστημα, με δημιουργικό που βασίζεται σε εντυπωσιακές φωτογραφίες φημισμένων, διεθνώς, φωτογράφων και κεντρικό μήνυμα το “Turkey: Home Of…». Όπου σε αυτό το “Home of” συμπληρώνονται διάφορα...
...άλλα μηνύματα, π.χ. “Home of History”,
“Home of Tradition”, “Home of Adventure”, «Home of Turquoise» (εννοούν το χρώμα της θάλασσας), « Home of
Two Continents», «Home of Hospitality», « Home of Turkish Coffee» κ.λπ.
Μεταξύ αυτών, βέβαια, είδαμε και “Home of Sumela Monastry”, “Home
of Agia Sophia” αλλά και το... “Home of Christianity».
Η εκστρατεία, όπως διαβάζουμε είναι προυπολογισμού ενός εκατ. Δολαρίων και
περίπου το ένα πέμπτο θα διοχετευθεί σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και θα
υποστηριχθεί και από εφαρμογές για smart phones και κινητά, ενώ ειδικά για το twitter έχει
δημιουργηθεί το tag #HomeOf.
Οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται έχουν ληφθεί από διάσημους φωτογράφους,
όπως π.χ. οι Robert M. Knight, Steve McCurry (περισσότερο
γνωστός από το προτρέτο του κοριτσιού στο Αφγανιστάν), Mark E. Harris και Hazel Thompson.
Αν θέλετε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες της διαφημιστικής εκστρατείας,
μπορείτε εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου