Δύο ήταν οι ενδιαφερόμενοι, έμαθα, στον διαγωνισμό του ΕΟΤ για τον σχεδιασμό και τη δημιουργία ενιαίας ταυτότητας και εικόνας των περιπτέρων του ΕΟΤ στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού. Επιδίωξη του ΕΟΤ, σύμφωνα με την...
...προκήρυξη του διαγωνισμού είναι η διαμόρφωση και προβολή μιας ενιαίας και ομοιόμορφης παρουσίας των περιπτέρων του σε όλες τις χώρες, σε εκθέσεις των οποίων συμμετέχει, βάσει κοινού για όλα τα περίπτερά του σχεδιασμού, ευέλικτου και προσαρμόσιμου σε διάφορα μεγέθη περιπτέρων, που θα μπορεί να εφαρμοστεί για μια τριετία.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, προτάσεις υπέβαλαν δύο αρχιτεκτονικά γραφεία, του Α. Καραχάλιου και του Α. Αγγελιδάκη, ο οποίος είχε σχεδιάσει και τους γνωστούς μας “κύβους”.
Όπως επίσης έμαθα, η πρόταση του Α. Καραχάλιου - και επειδή ξέρω που πάει το μυαλό σας, όχι, καμία σχέση με τον άλλο...- χρησιμοποιεί μία αισθητική εικόνα “οργάνωσης” και “συγκρότησης”, με λιτά στοιχεία και εντάσσει στη λειτουργικότητα των περιπτέρων τα στοιχεία δυναμικής προβολής και της γραστρονομίας.
Η πρόταση του Α. Αγγελιδάκη, ακούω ότι είναι κατά κάποιο τρόπο, μία επαναπροσέγγιση της προηγούμενης φιλοσοφίας με ορισμένες λειτουργικές βελτιώσεις και πρόσθετα στοιχεία.
Η κατακύρωση επισήμα, τις επόμενες μέρες.
Θυμίζω ότι οι ενδιαφερόμενοι κλήθηκαν να καταθέσουν τις προτάσεις τους για τα περίπτερα του ΕΟΤ στις εκθέσεις WORLD TRAVEL MARKET (WTM) Λονδίνου, EIBTM Βαρκελώνης και ILTM Καννών, τα οποία θα λειτουργήσουν ως πρότυπα και στη συνέχεια, ο ανάδοχος, θα πρέπει σε συγκεκριμένες ημερομηνίες να υποβάλει τα σχέδια για τις υπόλοιπες εκθέσεις στις οποίες σχεδιάζει να συμμετάσχει ο ΕΟΤ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου