Κατέληξε ο ΕΟΤ στα σχέδια με τα οποία θα παρουσιάζεται στο εξής, για τρία χρόνια, η ενιαία ταυτότητα και εικόνα των περιπτέρων τους στις διεθνείς εκθέσεις στο εξωτερικό και σε κάθε διοργάνωση που απαιτεί συμμετοχή με περίπτερο. Η απόφαση κατακύρωσης του διαγωνισμού υπεγράφη, ήδη, από...
Τον γενικό γραμματέα Π. Λειβαδά και αφορά στα
σχέδια του Αντώνη Καραχάλιου και της συνεργάτιδός του Έφης Καρύγιαννη, που πρότειναν
μία νέα αρχιτεκτονική προσέγγιση για τα περίπτερα του ΕΟΤ, με βασικό γνώμονα την
προβολή της Ελλάδας ως διαχρονικού τουριστικού προορισμού.
Σύμφωνα με τα όσα μάθαμε και είδαμε, οι βασικοί
στόχοι της νέας αρχιτεκτονικής πρότασης συνοψίζονται στα εξής :
- Ανάδειξη του λογότυπου “GREECE all time classic” ως βασικό στοιχείο της επικοινωνιακής στρατηγικής και γραφιστικής του ΕΟΤ για το 2013, με τρόπο ξεκάθαρο, επιβλητικό και αποτελεσματικό.
- Χρήση αυστηρών, απλών και λιτών γραμμών σχεδιασμού που δημιουργούν ένα σύνολο με καθαρότητα, οργάνωση και τάξη.
- Προβολή με άμεσο και εύληπτο τρόπο των ανταγωνιστικών χαρακτηριστικών και γνωριμία με τις άγνωστες πτυχές και αξίες της χώρας.
- Ανάδειξη του λογότυπου “welcome home” : υποδεχόμαστε τον επισκέπτη σαν στο σπίτι μας.
Οι παραπάνω στόχοι επιτυγχάνονται μέσα από αρχιτεκτονικά,
αισθητικά και λειτουργικά στοιχεία που συναντά κανείς στις περίπτερο. Οι βασικοί
όγκοι που φιλοξενούν τους κλειστούς χώρους του περιπτέρου, λειτουργούν σαν επιφάνειες
με ισχυρό φόντο που πάνω τους τοποθετείται το λογότυπο του ΕΟΤ «GREECE all time
classic».
Καινοτόμα λειτουργικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται
είναι :
- Η δημιουργία ενός χώρου προβολών και εκδηλώσεων που αποκαλείται “DISCOVER GREECE” και έχει σαν στόχο να προβάλλει τους άγνωστους και δημοφιλείς προορισμούς της Ελλάδας, την ιστορία της, τον πολιτισμό της, την αρχιτεκτονική και τα ποικίλα τοπία της. Τέσσερις μεγάλες οθόνες προβάλλουν φωτογραφίες, βίντεο, διαφημιστικό και πληροφοριακό υλικό.
- Και στην υποδοχή του περιπτέρου μία μεγάλη τράπεζα μοναστηριακού τύπου υποδέχεται με παραδοσιακά εδέσματα και ποτά τους επισκέπτες. Έτσι προβάλλεται η ζεστή και φιλόξενη διάθεση των Ελλήνων και ενισχύεται το λογότυπο “welcome home”.
Εν αναμονή της υλοποίησης, τώρα, πιθανότατα
στην World Travel Market, στις αρχές Νοεμβρίου, για πιο... εμπεριστατωμένη αξιολόγηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου