Επανερχόμενοι στο θέμα της «διαφαινόμενης πατάτας» (καθιερώθηκε ο χαρακτηρισμός) με τις υποψηφιότητες για την Expo 2020 και για να κατανοήσουμε και λίγο καλύτερα για τι ακριβώς μιλάμε, σύμφωνα με μελέτη της Brand Finance, η ανάθεση της διοργάνωσης...
...θα προσδώσει στο Ντουμπάι μία πρόσθετη
αξία στο brand του της τάξης των 8 δις. δολαρίων ενώ εκτιμάται ότι θα
ενισχύσει το ΑΕΠ όλων των Εμιράτων κατά 13 δις. δολάρια στο διάστημα μέχρι το
2021.
Σύμφωνα με τη μελέτη που παρουσιάζεται
σήμερα στο πλαίσιο του Global Travel Marketing Forum, στο Ντουμπάι, ο αντίκτυπος της ανάληψης της διοργάνωσης θα ισχυροποιήσει
το brand των ΗΑΕ διεθνώς σε ευρύ επίπεδο τομέων, με κυριότερους
ωφελούμενους τον Τουρισμό, τις επενδύσεις, τα αγαθά και τις υπηρεσίες.
Σύμφωνα πάντα με τη μελέτη, 227.000 θέσεις
εργασίας θα δημιουργηθούν μεταξύ 2013 και 2021, ενώ περισσότεροι από 25 εκ.
επισκέπτες υπολογίζεται ότι θα επισκεφθούν συνολικά την περιοχή με αφορμή την Expo.
Ας φανταστούμε, δηλαδή, σε σχετική αναλογία
φυσικά, τι θα σημαίνει και τι θα αντιπροσωπεύει μία τέτοια διοργάνωση στη «γειτονιά»
μας και δη στα Μικρασιατικά παράλια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου