Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Αυστρία: (Ξανα)κέρδισε τις προτιμήσεις των Αυστριακών η Ελλάδα

Την πρώτη θεση στις προτιμήσεις των Αυστριακών για το καλοκαίρι του 2013, επανέκτησε η Ελλάδα, σύμφωνα με δηλώσεις του Δ/ντή της μεγαλύτερης αλυσίδας τουριστικών γραφείων της Αυστρίας Ruefa –Verkehrsbüro, Martin Bachlechner. Στο πλαίσιο...

 
...συνέντευξης τύπου ως προς την εως σήμερα  πορεία των κρατήσεων και τα αποτελέσματα της εταιρείας του, επεσήμανε οτι τόσο οι κρατήσεις του Φθινοπώρου όσο και οι προκρατήσεις για το 2014 είναι ιδιαίτερα καλές, με αποτέλεσμα η Ruefa  να έχει φτάσει το 89% του στοχευόμενου τζίρου.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα απο τα ταξιδιωτικά Γραφεία του ομίλου, η Ελλάδα κατάφερε αυτό το καλοκαίρι να επανακτήσει τον τίτλο ως ο δημοφιλέστερος προορισμός των Αυστριακών, επιτυγχάνοντας αύξηση της τάξης του 23,3% στον τζίρο, μετά την περσινή μείωση -30%.
Κερδισμένοι αναδεικνύονται επίσης η Ιταλία (+5,4%)και οι ΗΠΑ (+8,9%) ενώ αύξηση παρουσίασαν επίσης τόσο η Ισπανία όσο και η Τουρκία. 
Στο σύνολο η Ελλάδα έχει για την καλοκαιρινή περίοδο του 2013 (Μάιος έως 31 Οκτωβρίου) 14,6% μερίδιο αγοράς, ακολουθούμενη απο την Τουρκία με 13,1% και την Ισπανία με 13,0%.
Προβαίνοντας σε εκτιμήσεις για τη χειμερινή περίοδο (όπου δεν συγκαταλέγεται η Ελλάδα ως προορισμός σε προγράμματα  των Tour Operator), επεσήμανε ότι η κρίση στην Αίγυπτο έχει ως αποτέλεσμα να επωφεληθούν άλλοι προορισμοί και κυρίως η Ισπανία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Ταυλάνδη και η Δομινικανική Δημοκρατία. 
«Μόνο το 20% των πελατών μας, ακύρωσε το ταξίδι του στην Αίγυπτο. Το 80% προέβη σε αλλαγή προορισμού ή αλλαγή ημερομηνίας. Τα περισσότερα ταξίδια τελευταίας στιγμής - last minute για  το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο έχουν ως προορισμό την Τουρκία, την Ισπανία και την Ελλάδα», όπως δήλωσε.
Για τη χειμερινή περίοδο, η Ισπανία κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς (21%). Το τμήμα ταξιδίων κρουαζιέρας παρουσιάζει επίσης αύξηση 4% στον τζίρο και 11% σε επιβατικό κοινό. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου