Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Κρήτη: Πληθαίνουν οι αντιδράσεις για τη σουηδική διαφήμιση


Διαστάσεις παίρνει το θέμα της κακόγουστης διαφήμισης του ψυχαγωγικού πάρκου Liseberg στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας και πληθαίνουν οι αντιδράσεις, πρωτίστως στην Κρήτη την οποία και χρησιμοποιείται αρνητικά στο μήνυμα. Επιστολή στους ιδιοκτήτες του πάρκου, απέστειλε και ο...


Γιάννης Οικονόμου, ξενοδοχειακός επιχειρηματίας από το Ηράκλειο και μέλος του δ.σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου, ο οποίος με εύσχημο τρόπο επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι μολονότι δεν πιστεύει πως είχαν την πρόθεση να προσβάλουν κάποιον, “αν αρχίσουμε όλοι να χρησιμοποιούμε ο ένας τον άλλον για αρνητική διαφήμιση, τότε το κλίμα στον κόσμο μας θα επιδεινωθεί περισσότερο από όσο είναι σήμερα”. 
“Ξέρουμε ότι η εταιρεία σας είναι πρωτοπόρος στη δημιουργία θετικών αισθημάτων” αναφέρει και προσθέτει ότι “δεν είμαστε εκείνοι που θα σας υποδείξουν πως θα διαφημίζεστε, αλλά αισθανόμαστε υποχρεωμένοι, ακόμα και ως δυνητικοί πελάτες, να επισημάνουμε ότι το συγκεκριμένο μήνυμα είναι ατυχές και θα μπορούσε να πει κανείς, ακόμα και κακόγουστο”.
Οι νεότερες πληροφορίες που έχουμε είναι ότι η διαφήμιση έχει προκαλέσει ενόχληση και σε tour operators για τους οποίους ελληνικοί προορισμοί όπως η Κρήτη έχουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς και που διακινούν δεκάδες χιλιάδες Σουηδούς στο νησί ετησίως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου