Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Ρόδος: Άνοιγμα στην αγορά LGBT


Μία ενδιαφέρουσα ιδιωτική πρωτοβουλία εκδηλώνεται στη Ρόδο με στόχο το άνοιγμα στην περιζήτητη τελευταίως ταξιδιωτική αγορά της διεθνούς ομοφυλοφιλικής κοινότητας  LGBT. Μέσω της ομάδας RYANA, από τα αρχικά των λέξεων Rhodes You Are Not Alone, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί...


...στο να εδραιώσει τη Ρόδο ως gay friendly προορισμό και προς αυτήν την κατεύθυνση διοργανώνει ένα πενθήμερο ταξίδι και b2b event, τον ερχόμενο Ιούλιο.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο site του RYANA, έχει δημιουργηθεί από μία ομάδα Ροδιτών πολιτών και προγραμματίζει σειρά άλλων δράσεων προς αυτήν την κατεύθυνση.
Θυμίζουμε, για μία ακόμη φορά, ότι η LGBT κοινότητα αριθμεί πολλά εκατομμύρια μέλη παγκοσμιως και λόγω των υψηλών μορφωτικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών των μελών της έχει εξελιχθεί πλέον σε ένα από τα ισχυρότερα ειδικά πελατειακά κοινά στη διεθνή αγορά, εκτιμώμενης "αξίας" της τάξης των 700 δισ. δολαρίων - σύμφωνα με άλλες εκτιμήσεις αντιπροωπεύει το 6% του συνόλου των τουριστικών δαπανών - με αποτέλεσμα ολόκληροι προορισμοί να επιχειρούν να την προσεγγίσουν και σε ορισμένες περιπτώσεις, να προσφέρουν κυριολεκτικά “γη και ύδωρ” προκειμένου να αυξήσουν τα μερίδιά τους.
Ωστόσο, οι προορισμοί που καταφέρνουν να καθιερωθούν ως gay friendly, έχουν αναπτύξει συγκροτημένες στρατηγικές και σχέδια, που ξεκινούν από το επίπεδο διαχείρισης προορισμού και φθάνουν μέχρι την ειδική “εκπαίδευση” των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούται στη συγκεκριμενη αγορά.
Πέραν των εταιρειών που παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες marketing σε προορισμούς και επιχειρήσεις για την LGBT κοινότητα, πλέον αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης και μέσο καθιέρωσης ενός προορισμού παραμένει το word of mouth, η φήμη δηλαδή που αποκτά μία περιοχή από την εμπειρία τουριστών που την έχουν επισκεφθεί για εξοικείωση ή αναψυχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου