Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2015

Επιτυχές το 1ο Greek Tourism Workshop στην Τεχεράνη

Με τη συμμετοχή 109 τουριστικών πρακτόρων και Tour Operators του Ιράν ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 1ου Greek Tourism Workshop στην Τεχεράνη. Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Δευτέρα στο πολυτελές Azadi Grand Hotel είχε ως στόχο  το άνοιγμα της τουριστικής αγοράς του Ιράν για την Ελλάδα και την ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλού...

...εισοδήματος προς τη χώρα μας. Πρόκειται για την πρωτοβουλία που ανέλαβαν από κοινού η Tourism Today Events και η Mideast Travel με σκοπό την δυναμική διείσδυση της Ελλάδας στην εν αναπτύξει και διαρκώς αυξανόμενη τουριστική αγορά του Ιράν. Επισημαίνεται ότι αφορμή για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης αποτελεί η έναρξη πτήσεων από την Aegean Airlines 3 φορές την εβδομάδα του δρομολογίου Αθήνα-Τεχεράνη από τις 28 Μαΐου του 2015. Επίσης μετά το πέρας του Workshop η ιρανική Mahan Air
αποφάσισε τον ίδιο μήνα να ξεκινήσει πτήσεις με 2 δρομολόγια την εβδομάδα προς την Αθήνα και υπάρχουν ήδη σκέψεις για τη διενέργεια απευθείας πτήσεων προς την Κρήτη και τη Θεσσαλονίκη. Ταυτόχρονα και η Iran Air μελετά την ελληνική αγορά.

παρευρέθησαν στελέχη της ιρανικής κυβέρνησης, ο Έλληνας Πρέσβης στο Ιράν Γιώργος Αϋφαντής, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς, ο πρόξενος της Ελλάδος στην Τεχεράνη Ιωάννης Λούζης και ο οικονομικός ακόλουθος της πρεσβείας Νικόλαος Δούκας.
Στο πλαίσιο της ομιλίας του στο άνοιγμα του 1ου Greek Tourism Workshop ο γ. γ. του ΕΟΤ  Πάνος Λειβαδάς αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στους ισχυρούς πολιτιστικούς δεσμούς που ενώνουν τους δυο λαούς, ανέπτυξε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας στον τουρισμό χαιρετίζοντας ταυτόχρονα την υψηλή προσέλευση Ιρανών τουριστικών πρακτόρων στην εκδήλωση, ενδεικτικό του ενδιαφέροντος για τον ελληνικό προορισμό.
Παράλληλα στο περιθώριο του Workshop ετέθησαν οι βάσεις για την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας μεταξύ των δυο χωρών στον τουρισμό, μετά από σχετικό αίτημα της Ιρανικής πλευράς. Επισημαίνεται ότι ο Οργανισμός Πολιτισμού και Κληρονομιάς στον οποίο συμμετέχει με ισότιμη θέση ο Τουρισμός υπάγεται απ΄ ευθείας στον Πρόεδρο της Κυβέρνησης του Ιράν και όχι σε κάποιο υπουργείο.
Ο Γενικός Διευθυντής Marketing και Τουριστικής Προβολής του Οργανισμού Mohammad Kazem Kholdinasab με αφορμή το 1o Greek Tourism Workshop ζήτησε από την ελληνική πλευρά την προετοιμασία για την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας στον Τουρισμό και εκδήλωσε τη λύπη του που προηγούμενο Μνημόνιο που υπεγράφη από την ελληνική κυβέρνηση το 1999 δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ, ενώ είχε δημιουργηθεί κοινή επιτροπή.
Παράλληλα εξέφρασε την πεποίθηση του ότι σε λίγα έτη εκατοντάδες χιλιάδες Ιρανοί τουρίστες δύναται να επισκέπτονται την Ελλάδα εφόσον απλοποιηθούν οι διαδικασίες για την έκδοση βίζας.
Ο Ιρανός κυβερνητικός παράγοντας απηύθυνε έκκληση προς την ελληνική κυβέρνηση να ενισχυθεί η υποδομή της πρεσβείας για να επιταχυνθούν οι διαδικασίες, όπως άλλωστε το έχουν πραγματοποιήσει και άλλες Σένγκεν χώρες (Για παράδειγμα η Ελλάδα έχει 2 μηχανήματα έκδοσης βίζας, ενώ η Ιταλία έχει 20). Ακολούθως κάλεσε τους Έλληνες τουρίστες να γνωρίσουν ακόμη περισσότερο το Ιράν και απηύθυνε πρόσκληση στους Έλληνες επιχειρηματίες να επενδύσουν στον Τομέα υποδομών φιλοξενίας της χώρας του. Αντίστοιχα ο Γενικός Διευθυντής Πολιτιστικών και Ιστορικών Μουσείων του Ιράν Mohammad Reza Kargar ζήτησε την πραγματοποίηση ιστορικών-πολιτιστικών εκθέσεων τόσο του Ιράν στην Ελλάδα όσο και της Ελλάδος στην Τεχεράνη, εκδηλώσεις που θα προωθήσουν έτι περαιτέρω τις σχέσεις των δυο λαών.  
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και ακολούθησαν business to business επαφές των συμμετεχουσών ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων (μεταξύ άλλων συμμετείχαν η Aegean Airlines και τα ξενοδοχεία Athenaeum Intercontinental, Athens Hilton, Porto Carras Hotels, Grecotel Hotels & Resorts, Vita Hotels κ.α.) με προκαθορισμένα ραντεβού με τους Ιρανούς Tour Operators και ταξιδιωτικούς πράκτορες..
Η Ιδιοκτήτρια και Γενική Διευθύντρια της Mideast Travel, Κατερίνα Μούσμπε, αναφερόμενη στο  Workshop της Τεχεράνης, δήλωσε: «Οι Ιρανοί τουρίστες προς άλλες χώρες το 2002 ανερχόταν σε 3 εκατ., αριθμός ο οποίος λέγεται ότι έχει έκτοτε τετραπλασιαστεί. Άλλωστε αρκετά εκατομμύρια. Ιρανοί επισκέπτονται ετησίως την Τουρκία σήμερα, ενώ πολλοί άλλοι ταξιδεύουν όλο το χρόνο στα Εμιράτα, τη Μαλαισία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Γερμανία, τη Νότιο Κορέα και την Ταϋλάνδη. Να σημειώσω ότι την πρωτοχρονιά των Ιρανών πέρυσι (κατά το μήνα Μάρτιο) μετακινήθηκαν εντός και εκτός Ιράν 25 εκατ. Ιρανοί. Επιπλέον, η δαπάνη των Ιρανών τουριστών στις χώρες που επισκέπτονται, ανήλθε το 2010 σε περισσότερα από 15 δις δολάρια. Η Ελλάδα δύναται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να κερδίσει σημαντικό κομμάτι της αγοράς αυτής εξαιτίας τόσο του κορεσμού των Ιρανών τουριστών για τις χώρες του Κόλπου αλλά και του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος που αυτοί εκδηλώνουν για τον πολιτισμό της Ελλάδας».

Η κα Μούσμπε συμπλήρωσε ότι στο 1o Greek Tourism Workshop δεν συμμετείχαν μόνο οι τουριστικοί πράκτορες της Τεχεράνης αλλά και του Σιράζ και του Μασάντ ερχόμενοι αεροπορικώς, ενδεικτικό του ενδιαφέροντος για την Ελλάδα, προσθέτοντας ότι πρέπει να στηριχθεί από όλους η πτήση της Aegean Airlines στην Τεχεράνη. Καταλήγοντας δήλωσε ότι η χώρα μας οφείλει να υποστηρίξει οικονομικά το άνοιγμα νέων προορισμών όπως το Ιράν, διότι οι Ιρανοί βλέπουν την Ελλάδα ως γέφυρα για την Ευρώπη, ενώ ταξιδεύουν όλο το χρόνο γεγονός που συμβάλει άρρηκτα στην άμβλυνση της εποχικότητας του ελληνικού τουρισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου