Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2015

Grekland Panorama 2015: Στην τελική ευθεία η έκθεση που θα γεμίσει Ελλάδα τη Σουηδία!

Θα είναι αναμφίβολα μία από τις μεγαλύτερες και πλέον πολύδιάστατες διοργανώσεις που έχουν γίνει για την προώθηση της Ελλάδας και του τουρισμού, τις τελευταίες δεκαετίες. Η δυναμική που αναπτύσσει η δεύτερη διοργάνωση της έκθεσης Grekland Panorama, στη Στοκχόλμη, είναι εντυπωσιακή, όπως...


...εντυπωσιακή είναι και η ανταπόκριση των tour operators και των επαγγελματιών της Σκανδιναβικής τουριστικής αγοράς γενικότερα και του Σουηδικού κοινού ειδικότερα.
Συν του ότι θα αποτελεί και έναν θύλακα θετικής ενέργειας και δημοσιότητας για την Ελλάδα μέσα σε αυτόν τον ορυμαγδό των εξελίξεων...
Μία εβδομάδα απομένει μόνο πριν την έναρξη της έκθεσης για την Ελλάδα που διοργανώνεται στη σουηδική πρωτεύουσα από την North Events, στις 13-15 Φεβρουαρίου. Η 2η GREKLAND PANORAMA (www.panoramagreece.com ) είναι η μοναδική αποκλειστική έκθεση τουρισμού, γαστρονομίας και πολιτισμού για την χώρα μας στη Βόρεια Ευρώπη.
Ο παν-σκανδιναβικός χαρακτήρας της για δεύτερη συνεχή χρονιά αποτυπώνεται από τις συμμετοχές των μεγαλύτερων tour operators όπως TUI – Fritidsresor, Thomas Cook – VING, Kuoni - Apollo, ενώ το παρόν δίνουν παράλληλα και οι Solresor, Airtours, Tema Resor, Detur και Aegean Airlines – Tal Aviation για τη χώρα της Σουηδίας.
Η πρώτη μέρα της διοργάνωσης, στις 13 Φεβρουαρίου, περιλαμβάνει ημερήσιες δραστηριότητες για τους επαγγελματίες στο ξενοδοχείο Quality Hotel Globe και βραδινή εκδήλωση στο Μουσείο VASA της Στοκχόλμης, ενώ στις 14 και 15 Φεβρουαρίου η έκθεση ανοίγει τις πόρτες της με δωρεάν είσοδο για το κοινό στο μεγάλο εκθεσιακό κέντρο της πόλης το Eriscsson Globe.
Η έκθεση GREKLAND PANORAMA αποτελεί υποστηρικτή του «Χαμόγελου του Παιδιού» και της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης για τα eco labels Green Key και Blue Flags με παρουσίαση περιπτέρων για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του Σουηδικού κοινού.
Όλη η Ελλάδα
Οι συμμετοχές από τον ιδιωτικό κλάδο όπως και των τοπικών φορέων φθάνουν τους 165 εκθέτες, μία σημαντική αύξηση από την περσινή διοργάνωση, απόδειξη της μεγάλης απήχησης της διοργάνωσης αλλά και της σπουδαιότητας της Σκανδιναβικής αγοράς για τον εισερχόμενο τουρισμό στην χώρα μας.
Από την Κρήτη παρουσία θα έχουν δεκάδες ξενοδοχειακές μονάδες και όμιλοι επιχειρήσεων ενώ οι φορείς που συμμετέχουν ενεργά με περίπτερα περιλαμβάνουν την Περιφέρεια Κρήτης, τον  Δήμο  Ρεθύμνου, τον Δήμο Χερσονήσου, τον Δήμο Πλατανιά, τον Σύλλογο Καταστηματαρχών Δήμου Πλατανιά – Go Platanias, τα Επιμελητήρια Λασιθίου, Ηρακλείου και Ρεθύμνου, την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων, τον Σύλλογο Ξενοδόχων Ρεθύμνου και την Ένωση Ξενοδόχων Ηρακλείου.
Εξαιρετικά δυναμική παρουσία και από  πολλά ξενοδοχεία της Ρόδου, ένας αγαπημένος προορισμός των Σουηδών, όπως επίσης και από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, τον ΠΡΟΤΟΥΡ, τον Δήμο Κω και τον Δήμο Καρπάθου.
Η Χαλκιδική και η Θεσσαλονίκη, επίσης, με σημαντικές παρουσίες από ιδιώτες και ξενοδοχεία όπως ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης,  αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Ελλάδας με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου να οργανώνουν μεγάλες παρουσίες.
Η Αθήνα ως ανερχόμενος προορισμός city break και Long weekend εκπροσωπείται αντίστοιχα δυναμικά από μεγάλα πολυτελή ξενοδοχεία της πρωτεύουσας καθώς και την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων η οποία πλαισιώνει την προσπάθεια προσέλκυσης περισσότερων επισκεπτών από την αγορά της Σουηδίας.
Άλλοι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης με δυναμική συμμετοχή, είναι η Περιφέρεια Πελοποννήσου η οποία αποτελεί και τον Τιμώμενο Προορισμό της φετινής διοργάνωσης, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ο Δήμος Σκιάθου, ο Δήμος Αλονήσσου, ο Δήμος Καβάλας, ο Δήμος Λουτρακίου – Loutraki Tourism Organization και η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου.
Το «παρών» δίνουν και οι μεγαλύτεροι ξενοδοχειακοί όμιλοι της χώρας μας μεταξύ των οποίων ενδεικτικά αναφέρουμε:  Mitsis Hotels & Resorts,  Grecotel Hotels & Resorts, Aldemar Resorts, Atlantica Hotels, Sani Resort, Costa Navarino,  Aquila Hotels & Resorts, Kipriotis Hotels, Electra Hotels & Resorts, Louis Hotels, Aqua Vista Hotels, Elounda Hotels & Resorts, Pap Hotels, Porto Carras, G Hotels, Sunshine Vacation Clubs.
Για το κομμάτι του θεματικού τουρισμού το δίκτυο της Guest Inn θα παρουσιάσει στους Σουηδούς επισκέπτες για πρώτη φορά το εναλλακτικό τουριστικό προϊόν της χώρας μας με δεκάδες τουριστικές μονάδες, όπως και στο μέρος του θρησκευτικού τουρισμού και με παραδοσιακά προϊόντα, η Ορθόδοξη Ιεραποστολική Αδελφότητα «ο Άγιος Αυγουστίνος» (Παπαροκάδες). 
Για τον πράσινο τουρισμό της χώρας μας με τα eco labels Green Key και Γαλάζιες Σημαίες η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης θα έχει ξεχωριστή παρουσία, ως ο εθνικός διαχειριστής των παραπάνω δύο προγραμμάτων της FEE (Foundation for the Environmental Education).
Ενδιαφέρουσα πρώτη παρουσίαση στην έκθεση, οι υπηρεσίες διοργάνωσης γάμων και εκδηλώσεων από την Your Wedding in Greece και την For Your Event (FYE)  και μεγάλο ενδιαφέρον από τουριστικά γραφεία εισερχόμενου τουρισμού όπως Meli Tours, Argo Travel, Le Grand, Ez Greece (ΕΥ ΖΗΝ), Maas Travel Urania, Paxos Magic, Hellenic Island Services, κ.α.
Greek Virtual Reality Project
H Google θα είναι και αυτή παρούσα στην έκθεση με το Google Developers Group της Θεσσαλονίκης. Θα παρουσιάσει για πρώτη φορά το GVR Project (Ελληνικό Project Εικονικής Πραγματικότητας | Greek Virtual Reality Project) που βασίζεται στο Google Cardboard, με στόχο να εισάγει την Εικονική Πραγματικότητα και τις αστείρευτες δυνατότητες της στην Ελλάδα μέσα από ένα ειδικό Design Sprint πάνω στον Τουρισμό, που θα ακολουθείται από το κεντρικό hack session.  Δικτύωση με τους πιο ταλαντούχους developers, επαγγελματίες και designers της Σουηδίας.
Η Κύπρος παρουσιάζεται επίσης στην έκθεση, με περίπτερο του Κυπριακού  Οργανισμού Τουρισμού, τον Οργανισμό Τουρισμού Λάρνακας, Πάφου, και Αγίας Νάπας – Προταρά αλλά και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Στις σημαντικότερες πρωτοβουλίες της φετινής έκθεσης σημειώνουμε το θεματικό πάρκο που θα λειτουργήσει ειδικά για οικογένειες με παιδιά, από το «Χαμόγελο του Παιδιού» υπό την αιγίδα και αρωγή του Δήμου της Στοκχόλμης.
Το κυριότερο μήνυμα της GREKLAND PANORAMA είναι οι δυνατές πωλήσεις για την επερχόμενη τουριστική περίοδο για την χώρα μας, και οι μεγάλες προσφορές από τους υποστηρικτές tour operators.
Γαστρονομία και παράδοση
Μεγάλη έμφαση  δίνεται στη Γαστρονομία, με διαδραστικές επιδείξεις μαγειρικής από το Hellas Food Lab και διακεκριμένους Σεφ οι οποίοι καθ όλη την διάρκεια της ημέρας θα διοργανώνουν γευσιγνωσίες και ελληνικά πιάτα με προϊόντα του Exclusive Culinary Partner την GAEA.
Στις παράλληλες εκδηλώσεις της έκθεσης συγκαταλέγονται παραδοσιακά χορευτικά συγκροτήματα και μουσική, κληρώσεις κάθε ώρα με δωρεάν διαμονές και διακοπές στην Ελλάδα, και πολλές άλλες δραστηριότητες για τους Σουηδούς επισκέπτες.
Η GREKLAND PANORAMA 2015 προωθεί και στηρίζει τον Ελληνικό Πολιτισμό: Στο πλαίσιο της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν παράλληλες πολιτιστικές εκδηλώσεις που σκοπό έχουν την στήριξη αλλά και προώθηση του Ελληνικού Πολιτισμού στην Σουηδία. Μετά από 350 παραστάσεις, πάνω 210.000 συμμετέχοντες σε 17 χώρες, πέντε μοναδικές παραστάσεις με την ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ - “SOCRATES NOW” θα δοθούν 13 - 15 Φεβρουαρίου 2015, στα αγγλικά με σουηδικούς υπότιτλους στην Στοκχόλμη. Για πρώτη φορά το Σουηδικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει το διεθνώς αναγνωρισμένο κλασικό έργο του Πλάτωνα της δίκης του Σωκράτη, σε ένα μονόλογο από τον διακεκριμένο και βραβευμένο ερμηνευτή - καθηγητή, Γιάννη Σιμωνίδη.
Δικτύωση B2B
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί και για την ημέρα των επαγγελματιών, Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, με την συμμετοχή 60 περίπου εκπροσώπων της Σκανδιναβικής τουριστικής βιομηχανίας (από την Σουηδία, την Δανία, την Νορβηγία και την Φινλανδία) οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν συναντήσεις με την Ελληνική και Κυπριακή πλευρά.
Οι εκδηλώσεις της Παρασκευής ολοκληρώνονται με την βραδινή εκδήλωση στο Vasa Museum  με οικοδέσποινα την διακεκριμένη δημοσιογράφο και συγγραφέα Αλεξάνδρα Πασχαλίδου.  Η εκδήλωση, φιλανθρωπικού χαρακτήρα για την ενίσχυση των σκοπών του «Χαμόγελου του Παιδιού» περιλαμβάνει μία ζωντανή μουσική παράσταση από την Μουσική Χορωδία Ορφέας “Grekiska Kören Orfeas”και βραβεύσεις από την Ένωση Ξενοδόχων Χανίων και τον Σύλλογο Ξενοδόχων Ρεθύμνου σε tour operators της Σουηδίας.
Χορηγός Welcome Drink είναι το ξενοδοχείο Lindian Village.
Τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού – ΕΟΤ, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) και του Ελληνο-Σουηδικού Επιμελητηρίου ενώ Exclusive Culinary Partner της έκθεσης είναι η GAEA. Τιμώμενος Προορισμός της Έκθεσης η Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Η εταιρία North Events είναι η μοναδική εταιρία που εξειδικεύεται τα τελευταία έτη στην επικοινωνία του ελληνικού τουρισμού, πολιτισμού και γαστρονομίας σε μία από τις σημαντικότερες αγορές για τον εισερχόμενο τουρισμό στην χώρα μας  -την Σκανδιναβία.
(NORTH EVENTS, Greece Contact: +30 210 9713281, info@north-e.com, www.north-e.com )



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου