Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Της Ημέρας: Αλλαγές εν όψει, άρχισε η ονοματολογία...

Αγαπητό μου Lobby,
ξέρω, έλειψα καιρό, αλλά δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς. Τώρα όμως επέστρεψα και μάλιστα δριμύτερος. Μαζί με την… ελπίδα. Και για αρχή, κάνω επίσημη έναρξη – μαζί και με τα καρναβάλια – της ονοματολογίας για…

…τις θέσεις στο νέο σχήμα του Τουρισμού.
Λοιπόν, μία πηγή μου, μου είπε ότι υπάρχει μία έντονη διεργασία για το αν το υπουργείο που συγχωνεύεται στο υπερ-υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης κ.λπ., θα έχει έναν Γενικό Γραμματέα ή δύο που είναι σήμερα.
Φαίνεται ότι πάμε για έναν Γενικό. Αλλά είτε ένας θα είναι, είτε δύο, μία άλλη πηγή μου, μου σφύριξε ότι ο Γενικός Γραμματέας Τουρισμού μάλλον επιλέχθηκε και πιθανότατα θα είναι από τον ακαδημαϊκό χώρο του Τουρισμού- δηλαδή καθηγητής – και μάλιστα, τώρα έχει θέση σε όργανο θεσμικού φορέα.
Σε έναν χαρακτηρισμό, σαν σχόλιο, που αναφώνησα αυθόρμητα και με ολίγη αφελή, το ομολογώ, κακεντρέχεια, η απάντηση ήρθε αποστομωτική και πληρωμένη: “Βιάζεσαι, ξυδάκι! Είναι και… αντισκουριακό”
Η επιλογή αυτή, επέμενε ο πληροφοριοδότης μου, είναι από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Και σκοπός είναι, η σχέση με την αναπληρωτή υπουργό να κυλήσει… “ζαχαρωτά”.
Αυτά για τα του υπουργείου. Μου είπαν και κάτι ακόμα για τις αρμοδιότητες μεταξύ Γ. Σταθάκη και Ε. Κουντουρά, αλλά κρατώ επιφυλάξεις.
Για τον ΕΟΤ, δεν έχω ακούσει ακόμα κάτι αξιόπιστο. Μου είπαν τη φράση “ο ΣΥΡΙΖΑ έχει βάλει ένα κρατούμενο εκεί”. Όχι έναν κρατούμενο, ένα κρατούμενο.
Δεν μου το εξήγησαν. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι θέλουννα το σκεφθούν λίγο περισσότερο, φαντάζομαι για όλο το θέμα του Διοικητικού Συμβουλίου και της δομής του.
Θα δούμε.
Με αγάπη (ζαχαρένια)


angel


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου