Την
παρακολουθούμε από τις πρώτες της στιγμές αυτήν την προσπάθεια του Grekland
Panorama. Και αυτό που
σκεφτόμαστε τώρα που ολοκληρώθηκε και πέτυχε και το «στοίχημα» της δεύτερης
διοργάνωσης, είναι ότι τελικά, η απλότητα ενός σχεδίου, όσο δύσκολη και αν είναι,
για άλλους λόγους, η υλοποίησή του, κάνει τη διαφορά. Η φιλοσοφία της Grekland
Panorama είναι...
...μεγαλοφυώς
απλή: είτε έχουν έρθει στην Ελλάδα είτε όχι, προσφέρεις στο κοινό, χωρίς κόστος,
τη δυνατότητα να περάσουν καλά για λίγες ώρες μέσα σε έναν χώρο γεμάτο εικόνες,
γεύσεις, μυρωδιές, μελωδίες, ελληνική παράδοση και προιόντα. Αυτή η δυνατότητα έχει
ιδιαίτερη σημασία σε μία χώρα όπου π.χ. τον Νοέμβριο είχε συνολικά πέντε ώρες
ηλιοφάνειας (!) και όπου πληρώνεις για ο,τιδήποτε πάρεις.
Από την άλλη
πλευρά, διευκολύνεις και αυτούς που θέλουν να πουλήσουν Ελλάδα, εν προκειμένω tour
operators, τουριστικά
γραφεία, ελληνικά προιόντα κοκ. καλύτερα στους πελάτες τους, προσφέροντας την
πλατφόρμα και την αφορμή. Δεν ξεχνιέται εύκολα το χαμόγελο έως τα αυτιά
υψηλόβαθμου στελέχους ενός εκ των μεγαλύτερων tour operators που κάποια στιγμή το απόγευμα του
Σαββάτου, αναφώνησε στους διοργανωτές «we are selling like
crazy!” (πουλάμε σαν
τρελοί)...
Όταν
κινητοποιείται και κινητροδοτείται η ζήτηση με αυτόν τον τρόπο, είναι πλέον στο
χέρι της προσφοράς να βρει τον τρόπο να είναι εκεί. Μικρομεσαίος ή μεγάλος,
προορισμός ή επιχείρηση, με ένα κόστος προσιτό και λογικό για τα εκθεσιακά
δεδομένα, συμμετέχει σε αυτό το «πανόραμα» Ελλάδας και έχει πρόσβαση και στον
επαγγελματία της τουριστικής αγοράς και στον τελικό αποδέκτη, τον
πελάτη-επισκέπτη.

Λάδι,
ελιές, τυριά, γιαούρτια, βότανα και αρωματικά φυτά, παξιμάδια, σαρδέλλες,
εξαφανίζονταν με ρυθμό πολυβόλου.

Ένα από τα
μεγάλα σουξέ της έκθεσης φέτος, ήταν οι μοναχοί από την Ιερά Μονή Αγ.
Αυγουστίνου και Σεραφείμ του Σαρώφ, οι γνωστοί μας «παπαροκάδες». Ήρθαν με τα
προιόντα τους και σάρωσαν!

Όλα αυτά
φυσικά, δεν είναι τυχαία. Ούτε έγιναν από τη μία μέρα στην άλλη. Ακόμα και μία
απλή ιδέα, ένα όραμα, χρειάζεται χρόνο να ωριμάσει και μία υπεράνθρωπη
προετοιμασία για να υλοποιηθεί και κατ’ ευχήν, να πετύχει.

Από αυτά
που τόση ανάγκη έχει ο ελληνικός τουρισμός και αυτή η πολύπαθη χώρα μας, αυτήν
την περίοδο.
Μπράβο στη North
Events και στον Λεωνίδα
Μπαμπάνη που ξεκίνησε με τους "300" του και έφερε μυριάδες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου