Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 11 Φεβρουαρίου 2015

HotelBrain: Μεγάλη δυναμική το 2014, υγιής και σταθερή ανάπτυξη για το 2015

Δεν είναι μόνον ενδιαφέρουσες πάντα οι ετήσιες συναντήσεις της HotelBrain, είναι ενδιαφέροντα και όσα συζητούνται και παρουσιάζονται σε αυτές. Κύρίως γιατί κινούνται στον «αφρό» των τάσεων της αγοράς και μεταφέρουν τα μηνύματα των καιρών αρκετά πριν εμφανιστούν πλήρως αυτοί (οι καιροί). Η φετινή συνάντηση, όμως, είχε και πρόσθετο ενδιαφέρον...


...καθώς η HotelBrain, που έχει διευρύνει σημαντικά το χαρτοφυλάκιό της πια, αναδιοργανώθηκε εσωτερικά και κινείται σε νέους ρυθμούς και κατευθύνσεις, βάζοντας ολοένα και ψηλότερα τον πήχυ.
Ύστερα από μία σύντομη αναδρομή στα 15 χρόνια της εταιρείας, ο Πάνος Παλαιολόγος, Πρόεδρος και Ιδρυτής της HotelBrain παρουσίασε το σύνολο των μελών των 11 τμημάτων της εταιρείας, αναφέρθηκε λεπτομερώς στoν απολογισμό του 2014, αλλά προσδιόρισε και τους στόχους της HotelBrain για το 2015, το οποίο προβλέπεται, υπό κανονικές συνθήκες, να είναι μία χρονιά συμπαγούς ανάπτυξης για την εταιρεία και το δίκτυό της.
Η HotelBrain, σήμερα:
  • 91 ξενοδοχεία, 
  • 5 Development (Συμφωνητικά Ανάπτυξης και εν συνεχεία Διαχείρισης)
  • 96 ξενοδοχεία (σύνολο)
  • σε 31 προορισμούς ανά την Ελλάδα,
  • 2.050+ εργαζόμενοι στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία
  • Πρώτο Συμβόλαιο Ανάπτυξης και εν συνεχεία Διαχείρισης με υπό κατασκευή ξενοδοχειακή μονάδα στην Κϋπρο
Οικονομικά Στοιχεία 2014 των υπό τη Διαχείριση της Hotelbrain Ξενοδοχείων:
  • Συνολικός Καθαρός Συστημικός Τζίρος για το 2014 των συνεργαζόμενων με την εταιρεία ξενοδοχείων:  51,4 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 42,8 εκατομμυρίων ευρώ του 2013 (στον υπολογισμό δεν συμπεριλαμβάνονται ο ΦΠΑ και οι δημοτικοί φόροι).
  • Μέσος Όρος Πληρότητας Δωματίων για το 2014: 72,90%, έναντι 68,5% το 2013 (δεν συμπεριλαμβάνονται οι δωρεάν διανυκτερεύσεις).
  • Καθαρή Μέση Τιμή Δωματίου για το 2014: 181,36 ευρώ, έναντι των 164,58 ευρώ της προηγούμενης χρονιάς (στον υπολογισμό δεν συμπεριλαμβάνονται οι δημοτικοί φόροι, το πρωινό και τα δικαιούμενα γεύματα).

Οι προβλέψεις για το 2015, "στοχεύουν":
  • 115 Ξενοδοχεία 
  • Καθαρός Συστημικός Τζίρος των υπό τη διαχείριση της εταιρείας ξενοδοχείων:  60,7  εκατομμύρια ευρώ.
  • Μέσος Όρος Πληρότητας Δωματίων των υπό τη διαχείριση της εταιρείας ξενοδοχείων: 73.5%
  • Καθαρή Μέση Τιμή Δωματίου των υπό τη διαχείριση της εταιρείας ξενοδοχείων: 185,7 ευρώ.


Κατά τη δική μας οπτική, αυτοί οι αριθμοί αποτυπώνουν ανάγλυφα την εικόνα και την πορεία μίας προσπάθειας πρωτοποριακής για τα ελληνικά δεδομένα και αποδεικνύουν τη δυναμική που μπορεί να έχει σε μία αγορά φορτωμένη με ποικίλες ιδιαιτερότητες στον τομέα της τουριστικής επιχειρηματικότητας, όπως η Ελλάδα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου