Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Grekland Panorama III: Πανόραμα Ελλάδας, με τα... όλα του!

Έτοιμο να κλέψει τις εντυπώσεις στη Στοκχόλμη και στη Σουηδία, είναι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το Grekland Panorama, αυτή η μοναδική διοργάνωση, αποκλειστικά για Ελλάδα και Κύπρο και μοναδικό «βήμα» προβολής του ελληνικού τουρισμού – και όχι μόνον – στις Σκανδιναβικές αγορές. Τόνοι...


...ελληνικών προιόντων, από διάφορες περιοχές της χώρας, από τα εσπεριδοειδή  και τα γλυκά κουταλιού του Πλατανιά, δηλαδή Χανιά Κρήτης, μέχρι τις ιδιαιτερες γεύσεις και τις συνταγές της Πάργας, το λάδι, τις ελιές, τα τυριά, τα ζυμαρικά, τα παξιμάδια, από Πελοπόννησο, τα νησιά του Ιουνίου αλλά και του Αιγαίου, τη Βόρειο Ελλάδα, τη Στερεά, την Εύβοια, ατελείωτη η λίστα.
Μέχρι και ολόκληρο πέτρινο παραδοσιακό ελαιοτριβείο – λιοτρίβι, είναι η δέουσα αναφορά – 10+ τόνων και 150+ τ.μ. έχει ανέβει και στήνεται αυτή τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, στο Globe Arena όπου θα γίνει η έκθεση!
Λιοτρίβι που θα μπορούν κάποιοι επισκέπτες της έκθεσης να το λειτουργήσουν και να «βγάλουν το λάδι τους», ας το πούμε έτσι... Το πιο ενδιαφέρον, κατά την άποψή μας, σε αυτό το εξαιρετικό εύρημα είναι ότι οι εκπρόσωποι των tour operators όταν το έμαθαν, γούρλωσαν τα μάτια τους και έμειναν με το στόμα ανοικτό. Και φυσικά, έσπευσαν να «πιάσουν σειρά», στο πως θα το αξιοποιήσουν για τους δικούς τους πελάτες, ο καθένας.
Οι οποίοι tour operators, βέβαια, περιμένουν πως και πως την έκθεση για να πουλήσουν μερικές χιλιάδες πακέτα και να τονώσουν ικανοποιητικά τους τζίρους τους....
Πέραν αυτών, το φετινό Panorama, εκτός από τα γνωστά και καθιερωμένα, δηλαδή προορισμούς, ξενοδοχεια, τουριστικές επιχειρήσεις κλπ, έχει και ορισμένες νέες και πολύ τιμητικές, για του οργανωτές, παρουσίες.
Για αρχή, την Wise Greece, την πραγματικά αξιέπαινη, αυτή, πρωτοβουλία που σήμερα έχει πάνω από 100 παραγωγούς που συμμετέχουν και περισσότερα από 600 προϊόντα τους. Εξάγει σε 6 χώρες, έχει διαθέσει τόνους τροφίμων σε Ορφανοτροφεία και Ιδρύματα, έλαβε το τιμητικό βραβείο «Νησίδες Ποιότητας 2015» για το κοινωνικό της έργο από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και συνεχίζει… Μέσω Στοκχόλμης και Grekland Panorama, το επόμενο βήμα.
Μετά έχουμε για πρώτη φορά σημαντική παρουσία του θαλάσσιου τουρισμού με τις blue flag(ed) μαρίνες, μαζί με τα Green Key ξενοδοχεία που τώρα επεκτείνονται και στα εστιατόρια, αλλά και με αρκετές εταιρείες yachting, καθώς και επίσης για πρώτη φορά, παρουσία του Ιαματικού μας προιόντος, μέσω του Συνδέσμου Δήμων Ιαματικών Πηγών.
Πολύ σημαντικό και πολλά υποσχόμενο, όπως το βλέπουμε εμείς τουλάχιστον, είναι το ενδιαφέρον που έδειξε για το Grekland Panorama και κατά προέκταση για την Ελλάδα, φυσικά, ένας από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους οργανισμούς τρίτης ηλικίας της Σουηδίας, ο PRO (Swedish National Pensioners’ Organisation) μέσω του ταξιδιωτικού οργανισμού του grand travel, που θα έχει παρουσία στην έκθεση. Διερευνώντας και επιδιώκοντας, φυσικά, προοπτικές, δυνατότητες συνεργασιών αλλά και πωλήσεις για Ελλάδα! 
Έχει και lifestyle! Τριάντα χρόνια "γιορτάζει" ο Panos, από τους κορυφαίους σχεδιαστές μόδας στη Σακνδιναβία - και αποκαλούμενος ως ο "βασιλιάς των μαγιό" -  το φημισμένο του brand Panos Emporio και ετοιμάζεται να θα δώσει ένα δυναμικό "παρών" στο Grekland Panorama,  παρουσιάζοντας σειρά αρωμάτων και καλλυντικών για άντρες και γυναίκες που θα επισκεφθούν την έκθεση. Η στήριξη του Panos σε κάθε πρωτοβουλία με ποιότητα και ταυτότητα ελληνική είναι σημαντική για την προώθηση και προβολή της Ελλάδας σε διεθνές επίπεδο (από εμάς να τα... κατοστίσει). 

Συνεχίζουμε.
Το Grekland Panorama 2016, το τρίτο - και όλοι ευχόμαστε το καλύτερο - και τώρα πλέον, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις που γίνονται στην Στοκχόλμη και σίγουρα η μεγαλύτερη στον τομέα τουρισμού, ουσιαστικά ξεκινάει από την Παρασκευή, με την Ημέρα των Επαγγελματιών. Από το πρωί μέχρι και αργά το μεσημέρι, διοργανώνεται το συνέδριο Digi.Travel Forum στο ξενοδοχείο Quality Hotel Globe, από την travel media applications, με πολύ ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και εισηγήσεις σχετικά με τις Σκανδιναβικές αγορές, τις τάσεις, τα κοινά και τη θέση της Ελλάδας σε αυτές.
Το απόγευμα, έχουμε το Greek Evening Party Event στο Ericsson Fan Club, μία “γιορτή” που έχει και τον ρόλο των “εγκαινίων”, ας πούμε και στην οποία είναι προσκεκλημένα δεκάδες στελέχη της τουριστικής αγοράς της Σουηδίας, των tour operators αλλά και φυσικά, μέλη της ελληνικής κοινότητας στη Σουηδία, δημοσιογράφοι κ.α.
Η έκθεση αυτή καθεαυτή, ξεκινά το Σάββατο το πρωί και διαρκεί μέχρι και την Κυριακή το απόγευμα.
Στο πρόγραμμα γίνεται ένας μικρός «χαμός»: events, διαγωνισμοί-κληρώσεις, δρώμενα, γευσιγνωσίες, μαγειρέματα, παιχνίδια ( για μικρά και μεγάλα πιτσιρίκια), μουσικές, ό,τι άλλο τραβάει η «ψυχή» του επισκέπτη.

Κάπου εκεί θα’ μάστε και εμείς, θα επανέλθουμε για να αναφέρουμε νεότερα, ειδικά ως προς τις τάσεις για τη φετινή περίοδο και βασικά, ευχόμαστε πραγματικά όλα να πάνε καλά στο 3ο Grekland Panorama, το χρειάζεται ο ελληνικός τουρισμός, το χρειάζονται οι προορισμοί που επενδύουν στις σκανδιναβικές αγορές και προσδοκούν από αυτές, το χρειάζεται η εικόνα της χώρας μας που βρίσκεται πάλι ενώπιον συμπληγάδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου