Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 28 Μαΐου 2014

"Κλείνει" τα 15, σήμερα η Aegean Airlines...

Ήμασταν εκεί, ορισμένοι από εμάς, στα πρώτα βήματα της Aegean πριν από 15 χρόνια και έκτοτε παρακολουθούμε εκ του σύνεγγυς όλη αυτήν την πορεία, που δεν είχε και λίγες φάσεις, είναι η αλήθεια. Σήμερα, που συμπληρώνονται 15 χρόνια από την ημέρα της πρώτης πτήση της στο δρομολόγιο Αθήνα – Ηράκλειο στις 28 Μαΐου του 1999 και έχοντας μεταφέρει πλέον συνολικά 67 εκατομμύρια επιβάτες με ασφάλεια και άνεση, αποτελεί…



…τον μεγαλύτερο αερομεταφορέα της χώρας και την καλύτερη περιφερειακή εταιρεία της Ευρώπης.
Η εταιρεία που έχει εισέλθει σε νέα τροχιά ανάπτυξης, συνεχίζει συστηματικά να επενδύει στη στρατηγική της εξωστρέφειας με ενίσχυση του δικτύου του εξωτερικού, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού και της ελληνικής οικονομίας.  
Σε σχετικό σημείωμά της, η εταιρεία αναφέρει ότι σε όλη αυτήν την περίοδο των 15 ετών, η Aegean ακολούθησε δυναμική ανάπτυξης έχοντας ως χαρακτηριστικά την καινοτομία και την έμφαση στην προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών. Από το πρωτοποριακό, για τα ελληνικά δεδομένα, λανσάρισμα του e-ticket το 2003 έως την αγορά υπερσύγχρονων Airbus το 2007, την εισαγωγή νέων υπηρεσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών αλλά και την υιοθέτηση σημαντικών προνομίων για τα πιστά μέλη. 
Παράλληλα, με στόχο να ενισχύσει την είσοδό της στα δρομολόγια του εξωτερικού, η Aegean αποτελεί από το 2010 μέλος της ισχυρότερης αεροπορικής συμμαχίας Star Alliance, ενώ το 2011 ο αριθμός των επιβατών εξωτερικού ξεπέρασε για πρώτη φορά αυτόν των πτήσεων εσωτερικού στηρίζοντας και ενισχύοντας την τουριστική κίνηση στη χώρα μας σε μια δύσκολη περίοδο.
Η 9η Οκτωβρίου 2013 αποτελεί μια ημερομηνία – σταθμό για την ιστορία της εταιρείας αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την έγκρισή της για την εξαγορά της Olympic Air, δημιουργώντας έτσι την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας, με 2.400 εργαζόμενους και 8 αεροπορικές βάσεις σε όλη την Ελλάδα.
Συνεχίζει το σημείωμα, το οποίο και παραθέτουμε ως έχει, εν είδη “ευχών”: “Οι συνέργειες που προέκυψαν είχαν ως αποτέλεσμα έναν ενισχυμένο στόλο, την περαιτέρω επέκταση του δικτύου και την ενίσχυση της συνδεσιμότητας εσωτερικού και εξωτερικού.
Ο στόλος της νέας εταιρείας περιλαμβάνει πλέον 50 αεροσκάφη, ενώ μόνο για το 2014 είναι διαθέσιμες 13.000.000 θέσεις σε 120 προορισμούς εξωτερικού και εσωτερικού σε 33 χώρες. Παράλληλα, τα οφέλη από τη συνένωση μετακυλήθηκαν άμεσα στον καταναλωτή. Ο κοινός σχεδιασμός του προγράμματος πτήσεων βελτίωσε τις επιλογές του επιβατικού κοινού, ενώ παράλληλα υλοποιήθηκε μια επιθετική τιμολογιακή πολιτική, που εκφράστηκε μέσα από τη διάθεση μεγάλου αριθμού χαμηλών ναύλων, ιδιαίτερα στους νησιωτικούς προορισμούς. Η εταιρεία, κάνοντας πράξη τη δέσμευσή της για καθολική κάλυψη του εσωτερικού της χώρας, καλύπτει μέσα από τα δρομολόγιά της σε ποσοστό 99% τους ελληνικούς προορισμούς, εξασφαλίζοντας την πρόσβαση και στο πιο μικρό νησί.
Η πολιτική αυτή συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση της κίνησης.  Αξίζει να τονιστεί, ότι  μετά από 4 χρόνια ύφεσης, παρουσιάστηκε για πρώτη φόρα αύξηση σε σημαντικούς προορισμούς στο εσωτερικό δίκτυο, ενώ αντίστοιχα η κίνηση εξωτερικού συνεχίζει να ενισχύεται σε σταθερά υψηλούς ρυθμούς.
Επιπρόσθετα, εκτός από τη σημαντική συμβολή της εταιρείας στην ανάπτυξη του τουρισμού, η Aegean συνεισφέρει επιπλέον έσοδα στο Ελληνικό Δημόσιο, αφού τα τελευταία χρόνια καταβάλλει σε ετήσια βάση, φόρους Δημοσίου και επιβαρύνσεις αεροδρομίων, που ξεπερνούν τα 160 εκατ. ευρώ.
Επιπλέον, 18 εκ Ευρωπαίοι επιβάτες που ψηφίζουν στα διεθνή βραβεία SKYTRAX World Airline Awards αποτιμούν θετικά τις ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρει η Aegean, ανακηρύσσοντας την το 2013 για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και 4 φορές συνολικά, ως τη «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη».
Καθόλη τη διάρκεια της πορείας της η Aegean στηρίζει, με όσα μέσα διαθέτει, την ελληνική κοινωνία μέσω της αμέριστης προσφοράς της στον πολιτισμό, τον αθλητισμό και την παιδεία, αλλά και της παράλληλης συνεχούς κοινωνικής και περιβαλλοντικής της προσφοράς.
Γιορτάζοντας τη σημερινή επέτειο, η Aegean προχώρησε σε μια σειρά από ενέργειες προκειμένου να μοιραστεί αυτή τη ξεχωριστή στιγμή για την ιστορία της εταιρείας μαζί με τους Έλληνες καταναλωτές. Μεταξύ άλλων, κληρώθηκαν δωρεάν εισιτήρια σε όλες τις πτήσεις του δικτύου της εταιρείας, σε ακροατές ραδιοφωνικών σταθμών, ενώ για κάποιους τυχερούς πιστούς επιβάτες Miles&Bonus προσφέρθηκαν δωρεάν μίλια εξαργύρωσης. Επιπλέον, στο πλαίσιο της επέκτασης της συνεργασίας της Aegean με την Εθνική Λυρική Σκηνή, μέλη της Λυρικής παρουσίασαν διάσημες άριες σε εορταστικό κλίμα σε σημερινή πτήση από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα.
Ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN Ευτύχης Βασιλάκης είπε σχετικά: «Είμαστε περήφανοι που μέσα σε 15 χρόνια, η Aegean κατάφερε να αποτελεί σήμερα τον ισχυρότερο και μεγαλύτερο ελληνικό αερομεταφορέα, μια εταιρεία που μπορεί να σταθεί επάξια στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί στην ευρύτερη περιοχή. Μετά και τη συνένωσή της Aegean με την Olympic Air, ο νέος όμιλος στοχεύει ακόμη πιο ψηλά ώστε να πρωταγωνιστήσει στις αλλαγές που επέρχονται στην τουριστική αγορά της χώρας και της Ευρώπης. Παράλληλα, όλοι εμείς, η μεγάλη οικoγένεια των 2.400 ανθρώπων της Aegean, αισθανόμαστε την ανάγκη σήμερα, 15 χρόνια μετά την πρώτη πτήση της εταιρείας, να ανανεώσουμε τη δέσμευσή μας απέναντι στην ελληνική πολιτεία, την κοινωνία και τους επιβάτες για συνέχιση της στρατηγικής ενίσχυσης της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας με ακόμα ποιοτικότερες υπηρεσίες και ανταγωνιστικούς ναύλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου