Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 21 Μαΐου 2014

Barclays Travel Forum: "επιβράδυνση" για κρουαζιέρα, άνοδος για all inclusive - και ολίγον... "Grexit talk"

Η κρουαζιέρα είναι το προιόν που εκτιμάται ότι θα έχει τη μικρότερη αύξηση, σαν αγορά, φέτος, σε αντίθεση με τις διακοπές all inclusive, που αντιθέτως προβλέπεται να έχουν τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης. Αυτό προκύπτει από μία έρευνα που διενεργήθηκε μεταξύ τουριστικών…



…παραγόντων, επαγγελματιών και στελεχών μεγάλων τουριστικών οργανισμών από τη Μ. Βρετανία και τη Ιρλανδία, στο πλαίσιο του ετήσιου forum της Barclays για την αγορά Ταξιδιών. 
Στο οποίο forum, όπου καθιερωμένα γίνεται και μία γενικότερη ανασκόπηση και αξιολόγηση των οικονομικών συνθηκών και των καταναλωτικών τάσεων σε ευρωπαικό και διεθνές επίπεδο υπήρξε και “άρωμα Grexit”!
Ένας Dr Brian Clark, εκ των οικονομολόγων του ομίλου, στη συζήτηση των ευρημάτων της έρευνας περί θετικών προσδοκιών στον τομέα των ταξιδιών φέτος, προειδοποίησε ότι μία πιθανή έξοδος της Ελλάδας από το Ευρώ θα επηρεάσει αρνητικά τη Μ. Βρετανία, θα προκαλέσει ισχυρό κλυδωνισμό στο ευρωπαϊκό τραπεζικό σύστημα και θα έχει σοβαρές επιπτώσεις σε όλη την Ευρωζώνη. Διευκρίνισε βέβαια, ότι κατά την άποψή του, αυτό - το Grexit - δεν θα συμβεί τελικά.
Ως εδώ καλά. Μετά, όμως, το “έκτισε” λίγο παραπάνω, είπε ότι σε περίπτωση Grexit θα υπάρχουν μεν κάποιες ομοιότητες με την αντίστοιχη κρίση στην Αργεντινή, αλλά δεν θα είναι ακριβώς αυτού του χαρακτήρα και οπωσδήποτε, πρόσθεσε, σε μία τέτοια περίπτωση οι τουρίστες θα πρέπει να αποφύγουν τον προορισμό μέχρις ότου σταθεροποιηθεί.
Μάλιστα.
Επιστρέφοντας στο θέμα μας, στο ερώτημα ποιοι τομείς και ποια προιόντα της τουριστικής αγοράς θα καταγράψουν τη μεγαλύτερη ζήτηση φέτος, οι περισσότεροι, σε ποσοστό 22%, απάντησαν οι διακοπές all inclusive, 20% ανέδειξε τα ταξίδια μεμονωμένων τουριστών (χωρίς οργανωμένα πακέτα), 21% τα ταξίδια σε μακρινούς προορισμούς και με πακέτα εξεζητημένων υπηρεσιών, ενώ μόλις 4% αναφέρθηκε στην κρουαζιέρα.
Από την άλλη πλευρά, στελέχη των μεγάλων εταιρειών κρουαζιέρας που συμμετείχαν στον Forum, ανέφεραν ότι φέτος καταγράφονται περισσότερες πωλήσεις παρά ποτέ στα πιο ακριβά πακέτα κρουαζιέρας, αλλά εμμέσως πλην σαφώς παραδέχθηκαν ότι ο κύριος όγκος πωλήσεων παραμένει σε χαμηλό ρυθμό ανάπτυξης.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου