Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014

Ryanair προς πράκτορες: "Μαντρώσαμε τον O' Leary και θέλουμε business..."

Τον... φίμωσαν μέχρι νεωτέρας

Στις μεγάλες αγορές όπου δραστηριοποιείται η Ryanair η αλλαγή πλεύσης και πρακτικής είναι κάτι παραπάνω από αισθητή το τελευταίο διάστημα. Τώρα, όμως, καθίσταται πολύ πιο σαφές και ξεκάθαρο ότι η ιρλανδική εταιρεία κάνει ένα μεγάλο - για τα δεδομένα της - άνοιγμα προς τους τουριστικούς πράκτορες…



…και προχωρεί μεθοδικά σε πλήρη αποκατάσταση σχέσεων μαζί τους. Και αυτό δεν έχει μόνον επιχειρηματική διάσταση, έχει και κάποια προσωπική χροιά, καθώς είναι πάρα πολλές οι φορές που ο ιδρυτής και επικεφαλής της Ryanair Michael O’ Leary, τους έχει “στολίσει” και “λούσει” με σκληρούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, για το θέμα των χρεώσεων και των προμηθειών, πυροδοτώντας έως και θυελλώδεις αντιδράσεις.

“Το θετικό είναι ότι ο O’ Leary θα μείνει στο παρασκήνιο για λίγο διάστημα και ελπίζουμε ότι την επόμενη φορά που θα βγει να μιλήσει στην αγορά και σε όλους εσάς θα είναι πιο ευχάριστος (εμείς θα το αποδίδαμε “χαριτωμένος”…)” είπε αφοπλιστικά η νέα επικεφαλής group και εταιρικών πωλήσεων της εταιρείας, Lesley Kane, μιλώντας στο συνέδριο των μελών του δικτύου βρετανικών ταξιδιωτικών πρακτορείων Advantage.
“Είναι το πιο μισητό πρόσωπο στην τουριστική αγορά”, συνέχισε ο Kane απευθυνόμενος στους πράκτορες που μάλλον κοιταζόντουσαν με απορία, ζήτησε συγγνώμη για τις σχέσεις που υπήρχαν στο παρελθόν και περνώντας στην ουσία αποσαφήνισε ότι η Ryanair επιδιώκει πλέον αγαστή συνεργασία με τους τουριστικούς οργανισμούς και τα ταξιδιωτικά γραφεία.
‘Έχουμε και 118 νέα αεροπλάνα (σε παραγγελία) να γεμίσουμε στο μέλλον”, ανέφερε και εξήγγειλε ότι η εταιρεία θα λειτουργήσει και ειδική υπηρεσία εξυπηρέτησης των τουριστικών πρακτόρων, ένα help desk αποκλειστικά για τη συνεργασία αυτή. 

Η Kane και οι συνεργάτες του απευθύνονται βεβαίως σε όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, καθώς ο συγκεκριμένος τομέας είναι μία αγορά στην οποία η εταιρεία θέλει να επεκταθεί δυναμικά και το πρώτο βήμα είναι η προσέγγιση των Travel Management Companies.
Γενικά ανέφερε ότι μέσω του site της, η Rynair καλύπτει το 99% των πωλήσεών της αλλά έχει αποφασίσει να αναπτύξει και άλλα δίκτυα διανομής.
Ήδη, η συνεργασία με το Travelport, που ξεκίνησε στις 2 Απριλίου πάει πολύ καλά, ειδικά στη Μ. Βρετανία και την Ιταλία και αυτό το διάστημα βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις με την  Amadeus και την Sabre για να ξεκινήσουν αντίστοιχες συνεργασίες μέχρι το τέλος του χρόνου. 
Μάλιστα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου