Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Από Σκανδιναβία η νέα εκστρατεία για Blue Flags και Green Key για το 2015

Η εκστρατεία για την προώθηση του πράσινου τουρισμού της Ελλάδας συνεχίζεται για το έτος 2015, με την ανανέωση της συνεργασίας της North Events με την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, εθνικού φορέα συντονισμού των διεθνών προγραμμάτων Green Key και Blue Flags, με στόχο...


...την περαιτέρω ανάδειξη και αξιοποίηση του.
Σε συνέχεια της επιτυχημένης εκστρατείας Sustainable Greece τα τελευταία 3 έτη σε χώρες της Ευρώπης, και κυρίως της Σκανδιναβίας, η παραπάνω συνεργασία επισφραγίζεται το 2015 με μία δυναμική παρουσίαση στην έκθεση GREKLAND PANORAMA της Στοκχόλμης (13-15.02.2015) με αποκλειστικό περίπτερο όπως και εξειδικευμένες εκδόσεις που θα αφορούν στον πράσινο τουρισμό. Ειδικότερα η GREKLAND PANORAMA – η μοναδική έκθεση για την Ελλάδα στην Σκανδιναβία – επεκτείνεται σε μεγαλύτερο εκθεσιακό χώρο, την ERISCCSON GLOBE, σε 4.000τμ. 

Οι Σκανδιναβοί επισκέπτες είναι από τους πλέον ευαισθητοποιημένους σε θέματα εφαρμοσμένης πράσινης πολιτικής, και ειδικότερα για τον κλάδο του τουρισμού, ο οποίος για την χώρα μας έχει να επιδείξει 138 ξενοδοχεία βραβευμένα με το Green Key (για το 2013), ενώ 408 ακτές και10 Μαρίνες βραβεύτηκαν φέτος με τη Γαλάζια Σημαία.
Ήδη για το έτος 2014, ως και σήμερα, οι βραβευμένες με Green Key ξενοδοχειακές μονάδες συμπεριλαμβάνουν 17 νέες συμμετοχές, παρουσιάζοντας έτσι μία σταθερή ετήσια και συνεχώς ανοδική πορεία.
Προγραμματισμένες σχετικές παρουσιάσεις θα ανακοινωθούν ως παράλληλες δραστηριότητες στις Πράσινες Πρωτεύουσες της Ευρώπης, το 2014 στην Κοπεγχάγη και στο Μπρίστολ για το 2015, πάντα σε στενή συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης.
Η North Events εξειδικεύεται στις Σκανδιναβικές αγορές, παρουσιάζοντας σταθερό και ιδιαίτερα αποτελεσματικό έργο ανάδειξης του ελληνικού τουρισμού, αξιοποιώντας κάθε όχημα επικοινωνίας για την στρατηγική αύξηση του μεριδίου αγοράς για την Ελλάδα.
Οι παραπάνω δράσεις βρίσκονται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.
Για περισσότερες πληροφορίες για το έργο και τις δράσεις της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης μπορείτε να επισκεφτείτε τον ιστότοπο www.eepf.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου