Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014

Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής: Στρατηγική (επι)στροφή στην αγορά της Μ. Βρετανίας

Το 2014 έδειξε καθαρά ότι η επιστροφή των δυτικών αγορών στη Χαλκιδική είναι ζήτημα χρόνου και στρατηγικής. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έστρεψε το βλέμμα στη Βρετανία από όπου η αύξηση των επισκεπτών ξεπέρασε το 32% το διάστημα Μαϊου-Αυγούστου σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2013, σύμφωνα...

με τα στοιχεία του αεροδρομίου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
Οι 73.700 αφίξεις από τα αεροδρόμια της Αγγλίας είναι σαφώς ένα νούμερο που χρήζει αξιολόγησης. Εξίσου σημαντικές όμως είναι και οι τάσεις που διαμορφώθηκαν από τις ώριμες τουριστικά αγορές όπως αυτή της Βρετανίας, οι οποίες προωθούν το μοντέλο «μαζικά εξατομικευμένου» πακέτου. Ο σύγχρονος επισκέπτης δεν επηρεάζεται από brands, δεν ταξιδεύει με μεγάλα γκρουπ, δεν ενδιαφέρεται για γεωγραφικά όρια. Αντιθέτως, οργανώνει μόνος του το πρόγραμμά του και ψάχνει κάτι κατάλληλο για τον ίδιο ανεξάρτητα από την αναγνωρισιμότητα του προορισμού ή του καταλύματος.
Αξιοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ξεκίνησε εδώ και ένα χρόνο το πρόγραμμα προώθησής του στην αγορά της Αγγλίας. Δύο νέα στοιχεία επαναπροσδιόρισαν τον προορισμό:
α) η παρουσίαση ενός προγράμματος που περιλαμβάνει διακοπές-city break-πολιτισμό στο τρίπτυχο Χαλκιδική-Θεσσαλονίκη-Ημαθία και  
β) η παρουσίαση καταλυμάτων της Χαλκιδικής που ανήκουν σε όλες τις κατηγορίες (από ενοικιαζόμενα διαμερίσματα μέχρι boutique hotels και resorts).
Τα αποτελέσματα, σύμφωνα με τον Οργανισμό, είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Στο 2ο FAM TRIP που διοργανώθηκε στις αρχές Οκτωβρίου από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής σε συνεργασία με τη Μητροπολιτική Αναπτυξιακή του Δήμου Θεσσαλονίκης, το ξενοδοχείο CAPSIS και το τμήμα τουρισμού της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας, συμμετείχαν 15 τουριστικοί πράκτορες και tour operators της Αγγλίας οι οποίοι μαζί με τους 20 που ήρθαν το Μάιο, φθάνουν τους 35.
Το γραφείο Δημοσίων Σχέσεων της Αγγλίας στο οποίο ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ανέθεσε την εκπροσώπησή του στη Βρετανική αγορά, συμμετέχει επίσης σε workshops και παρουσιάσεις ενισχύοντας το όνομα του προορισμού αλλά και τις επιχειρήσεις της Χαλκιδικής, άμεσα και εξειδικευμένα.
Οι επαφές με τους πράκτορες θα συνεχιστούν και στην προσεχή έκθεση τουρισμού WTM που διοργανώνεται στο Λονδίνο όπου και θα οριστικοποιηθούν οι συνεργασίες για το 2015-2016.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου