Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014

Grekland Panorama 2015: Ετοιμάζεται... "απόβαση" ελληνικών ξενοδοχείων στη Στοκχόλμη

Μεγάλο ενδιαφέρον από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και προορισμούς, συγκεντρώνει η δεύτερη διοργάνωση του Grekland Panorama, της μοναδικής αποκλειστικής έκθεσης για την Ελλάδα που διοργανώνεται στην «καρδιά» της Σκανδιναβίας. Μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα στον κλάδο της ελληνικής φιλοξενίας έχουν επιβεβαιώσει...


...τη συμμετοχή τους στην έκθεση που γίνεται στην Στοκχόλμη, τον Φεβρουάριο 2015.
Όπως αναφέρει ενδεικτικά η North Events, μέχρι στιγμής έχουν “κλειδώσει” τη συμμετοχή τους: Grecotel, Costa Navarino, Sani Resort, Louis Hotels, Mitsis,  Kipriotis, Aquila Hotels & Resorts, Porto Carras, Acrotel, Aqua Sol Hotels, Blue Gr, Aqua Vista Hotels, Giannoulis Hotels & Resorts, Grand Resort Lagonissi, Electra Palace Rhodes, Porto Carras, Elysium Resort & Spa, Sunshine Vacation Clubs, Creta Maris Beach Resort, Candia Maris, G Hotels, Amathus Beach, Almyrida Beach Resort, SeaCrete Hotels Kalyves Beach & Kiani Beach Resort, Minoa Palace Resort & Spa, Elotis Suites, Minos Village, Atrion Hotel, Aegean View Aqua Resort, Port Royal, Enagron Cretan Ecotourism Village, Inova Hospitality Management, Pilot Beach, Anthemus Sea Beach Hotel, Rethymno Mare Resort, Porto Platanias Beach Resort & Spa, Minos Mare & Minos Mare Royal, Theartemis Palace, Ideon Hotel, Sentido Aegean Pearl, Sentido Pearl Beach, Kresten Palace, Rodos Park Suites & Spa, The Peninsula,  Bio Suites Hotel, Kontokali Bay Resort & Spa, Aeolos Beach Resort, κ.α.
Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην έκθεση σχεδιάζουν δυναμικές πωλήσεις για την επερχόμενη περίοδο, καθώς, την έκθεση, αναμένεται να επισκεφθούν πάνω από 10.000 επισκέπτες, ενώ παράλληλα θα ενισχύσουν τις συνεργασίες τους με τους tour operators της  Σκανδιναβικής αγοράς. Κοινό στοιχείο είναι η προσπάθεια ενίσχυσης της κίνησης από την Σουηδία όχι μόνο σε ποσοστά κρατήσεων, αλλά και με διεύρυνση της πελατειακής  βάσης, μέσω της προσέγγισης νέων κατηγοριών επισκεπτών, όπως  επισκέπτες υψηλότερου κοινωνικό-οικονομικού επιπέδου και οι νεότερες ηλικιακές ομάδες. Απώτερος στόχος είναι η ανάδειξη της υψηλής ποιότητας τουριστικών υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει ο ελληνικός ξενοδοχειακός κλάδος και η προσέλκυση ακόμη περισσότερων και πιο ποιοτικών επισκεπτών.
Την 2η έκθεση GREKLAND PANORAMA 2015 στηρίζει, πέραν του Υπουργείου Τουρισμού – ΕΟΤ, ΞΕΕ, ΠΟΞ, ΗΑΤΤΑ και Ελληνο-Σουηδικού Επιμελητηρίου και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Διοργανωτής της έκθεσης GREKLAND PANORAMA είναι η North Events.  Η 2η έκθεση διοργανώνεται στο ERICSSON GLOBE τις ημ/νίες 13-15.02.2015 (Για πληροφορίες: τηλ. 210 9713281 και στο www.panoramagreece.com ).

Η εταιρία North Events είναι η μοναδική εταιρία που εξειδικεύεται τα τελευταία έτη στην επικοινωνία του ελληνικού τουρισμού, πολιτισμού και γαστρονομίας σε μία από τις σημαντικότερες αγορές για τον εισερχόμενο τουρισμό στην χώρα μας  -την Σκανδιναβία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου