Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 19 Μαΐου 2015

Η πιο γερή (και ασήκωτη)... ΦαΠΑ, πάντως, πέφτει στον Τουρισμό

Μετά τα «αποκαλυπτήρια» της πρότασης της κυβέρνησης για τον ΦΠΑ, ύστερα από τόσες εβδομάδες σεναρίων και διαρροών, είναι ξεκάθαρο ότι στο ζύγι της αυξομείωσης συντελεστών, ο τουρισμός είναι "το αρνίον επί σφαγή". Και φυσικά...




...όταν στραγγαλίζεις τον μόνο κλάδο που έχει απομείνει να εμφανίζει κάποια κινητικότητα σε μία αγορά και μία επιχειρηματικότητα που σβήνει καθημερινά και του κόβεις τα πόδια της ανταγωνιστικότητάς του, δεν χάνει μόνον ο τουρισμός, θα χάσει όλη η χώρα και η οικονομία της. Απώλειες πολλαπλάσιες των εσόδων που προσδοκάται ότι θα επιτύχει η τεράστια αυτή επιβάρυνση, γιατί όλοι ξέρουμε πως διασυνδέεται ο τουρισμός με την κατανάλωση, την παραγωγή, την απασχόληση, με άλλους κλάδους και επαγγέλματα.
Δεν στεκόμαστε στην θεαματική αναίρεση των προεκλογικών και μετέπειτα, των κυβερνητικών δεσμεύσεων, μέχρι πρότινος, ιδίως από τον ίδιο άνθρωπο που χθες το βράδυ ανέλυε την πρόταση για τον ΦΠΑ, χαμογελαστός και άνετος. Ούτε πρόκειται να ασχοληθούμε, ακόμα, με τις πρόσφατες βαρύγδουπες δηλώσεις κυβερνητικών στελεχών για τη μη επιβολή μέτρων που θα πλήξουν τον τομέα. Το ότι οι "θεσμοί" θέλουν... "αίμα" στο θέμα του ΦΠΑ, δεν αλλάζει το αποτέλεσμα.
Μένουμε στο ότι εδώ, δεν μιλάμε για μία προσωρινή ή έκτακτη κατάσταση που σε λίγους μήνες ή σε έναν χρόνο μπορεί να αλλάξει πάλι. Τα δε περί Σεπτεμβρίου, τουριστικής περιόδου και άλλα τινά παρεμφερή, τα αναλύσαμε χθες.
Η πρόταση για τον ΦΠΑ, χαρίζει στους ανταγωνιστές μας το μοναδικό, ίσως, συγκριτικό πλεονέκτημα του τουρισμού, σε διεθνές επίπεδο. Για το υπόλοιπο του έτους και για το 2016.
Από την άλλη πλευρά, «επιβραβεύει» τα χιλιάδες παράνομα καταλύματα, την παραοικονομία που οργιάζει και τους πάσης φύσεως επιτήδειους που λυμαίνονται την τουριστική αγορά.
Οι οποίοι, ήδη, απεργάζονται τρόπους παράκαμψης των προβλεπόμενων διαδικασιών της πρότασης, π.χ. κίνητρο για χρήση καρτών κ.λπ.

Έτσι έχουν τα πράγματα, όπως τα βλέπουμε εμείς και όπως τα εισπράττουμε από τον τουριστικό κόσμο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου