Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

"Πλαστικό" χρήμα και τουρισμός: Ποιοι ξένοι επισκέπτες το προτιμούν περισσότερο και τι αγοράζουν

Aνάληψη μετρητών, πληρωμές ξενοδοχείων και αγορές ταξιδιωτικών υπηρεσιών είναι οι τρεις γενικές κατηγορίες χρήσης των πιστωτικών και χρεωστικών καρτών από τους ξένους επισκέπτες στη χώρα μας, σύμφωνα με σχετικά στοιχεία της VISA. Παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο ημερίδας...


...που διοργανώθηκε χθες από την Visa και τον ΣΕΤΕ με θέμα τις "Νέες Τεχνολογίες Ηλεκτρονικών Συναλλαγών για την Ανάπτυξη του Τουρισμού", θέμα ιδιαίτερο επίκαιρο και ενδιαφέρον λόγω και της πρότασης που εξετάζεται, αυτές τις μέρες, για την πιλοτική χρήση καρτών για πληρωμές ποσών άνω των 70 ευρώ σε νησιά άνω των 3.000 κατοίκων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της VISA που παρουσιάστηκαν, η χρήση πιστωτικών - χρεωστικών καρτών για το 2014 στη χώρα μας κατέγραψε αύξηση 14,9% - ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη μεταξύ τεσσάρων ανταγωνιστικών χωρών, μετά την Τουρκία -  φθάνοντας συνολικά τα 2,576 δισ. ευρώ.
Συνολικά και στις τέσσερις χώρες - Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία και Ελλάδα – δαπανήθηκαν συνολικά 29 δισ. ευρώ, ποσό αυξημένο κατά 8,4% σε σύγκριση με το 2013.
Οι Βρετανοί τουρίστες είναι αυτοί που ξοδεύουν τα περισσότερα με πλαστικό χρήμα στην Ελλάδα, μαζί με τους Αμερικανούς, τους Γάλλους και τους Κύπριους.
Ενδιαφέρον έχει και το στοιχείο ότι οι Κινέζοι, διεθνώς, αύξησαν κατά 49% το ποσό που ξόδεψαν για τουριστικές υπηρεσίες με τη χρήση πιστωτικών καρτών το 2014 συγκριτικά με το 2013. Μάλιστα, το 2014 οι Κινέζοι ξόδεψαν 129 δισ. δολάρια για ταξιδιωτικές υπηρεσίες, ποσό το οποίο αναμένεται να ξεπεράσει τα 170 δισ. δολάρια το 2016.
Σύμφωνα με έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2013-2014 του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η αγορά ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα κατέγραψε ρυθμό αναπτυξης 25% σε ετήσια βάση, ενώ η μέση αξία των online συναλλαγών στον κλάδο του τουρισμού κινήθηκε στα 1.500 ευρώ με τo μεγαλύτερο μερίδιο να αντιστοιχεί στην αγορά υπηρεσιών όπως ταξιδιωτικές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 74% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό εμπόριο κυρίως για ικανοποίηση αναγκών που αφορούν σε ταξιδιωτικές υπηρεσίες, όπως η αγορά εισιτηρίων, η ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ.
Για το πρώτο εννεάμηνο του 2014 από αυτό το 74%, το 60% προτίμησε από μία έως έξι φορές το διαδίκτυο για την αγορά ταξιδιωτικών υπηρεσιών ενώ το υπόλοιπο 14% κινήθηκε ηλεκτρονικά πάνω από επτά φορές. Έξι στους δέκα online καταναλωτές θα αυξήσουν το 2015 την αξία των ηλεκτρονικών αγορών τους και μόνο ένας στους δέκα θα τη μειώσουν.
Υπέρ της χρήσης πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στις συναλλαγές που πραγματοποιούνται στον χώρο του τουρισμού τάχθηκε ο γενικής διευθυντής του ΣΕΤΕ, Αλέξανδρος Λαμνίδης, μιλώντας για σωστό μέτρο για την πάταξη της φοροδιαφυγής. Παράλληλα ανέφερε ότι η χρήση καρτών αποτελεί παγκόσμια τάση, και αυξάνεται ταχύτατα με παράλληλο κλείσιμο μέσω διαδικτύου ταξιδιών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου