Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2014

Στις 14-15 Απριλίου και για όλη την Ελλάδα, το 2ο Travel Trade Athens

Η δεύτερη διοργάνωση του ετήσιου τουριστικού επαγγελματικού θεσμού Travel Trade Athens 2014 θα διοργανωθεί στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, στις 14 και 15 Απριλίου 2014 και θα φιλοξενήσει πάνω από 70 Tour Operators, εμπορικούς εκπροσώπους, διοργανωτές συνεδρίων καθώς και...


...διακεκριμένους δημοσιογράφους από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
Η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) μέσω του Athens Convention and Visitors Bureau (ACVB) και σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (European Tour Operators Association-ETOA) διοργανώνουν το Travel Trade Athens 2014 με στόχο την δημιουργία και την ανάπτυξη πλατφόρμας συνεργασίας της τουριστικής αγοράς των εν λόγω περιοχών με τουριστικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες του Ελληνικού Τουρισμού.
O θεσμός του Travel Trade Athens ξεκίνησε το 2013 στο πλαίσιο της Στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για την στοχευμένη προβολή της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά και για την άμεση ενημέρωση ξένων επιχειρήσεων και επαγγελματιών για τις υπηρεσίες και το τουριστικό προϊόν του προορισμού.
Δεδομένου του μεγάλου ενδιαφέροντος που συγκεντρώνει η δεύτερη αυτή διοργάνωση, τόσο εκτός όσο και εντός Ελλάδας και με την ευκαιρία και της Ελληνικής Προεδρίας της Ε.Ε., αποφασίστηκε η διεύρυνση του αντικειμένου της σε εθνικό επίπεδο και θα μπορούν να συμμετέχουν hosted buyers και προμηθευτές που ενδιαφέρονται και για άλλους προορισμούς της χώρας, πέραν των Αθηνών.
Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια του 1ου Travel Trade Athens, τον Απρίλιο του 2013, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1.400 συναντήσεις μεταξύ των hosted buyers και επιχειρήσεων της Αθήνας.
Η διαδικασία εγγραφής για το Travel Trade Athens 2014 γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του site της διοργάνωσης (http://www.traveltradeathens.com/_tta/register-now ) με τελική προθεσμία τις 28 Φεβρουαρίου 2014 ενώ για τις εγγραφές μέχρι 31/01/2014, γίνονται ειδικές προσφορές.
Ειδικότερα, η δομή του προγράμματος φιλοξενίας περιλαμβάνει:
• Τριήμερη φιλοξενία των αντιπροσώπων του εξωτερικού και παράλληλη διενέργεια περιηγήσεων και επισκέψεων εργασίας, με σκοπό την παρουσίαση του χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της μητροπολιτικής Αθήνας ως τουριστικού προορισμού.  
• Διοργάνωση διαδικασίας προ-κανονισμένων συναντήσεων υπό μορφή rotation μεταξύ των τοπικών επιχειρήσεων, αλλά και της Ελλάδας γενικότερα, και των προσκεκλημένων Tour Operators του εξωτερικού. 
• Διοργάνωση Ημερίδας με θέμα την Αστική Ανάπτυξη Τουρισμού με επίσημους προσκεκλημένους ομιλητές από το εξωτερικό και την Ελλάδα καθώς και εκπροσώπους κορυφαίων διεθνών οργανισμών.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης δήλωσε ότι «με σχέδιο, με συνεργασία, με επιμονή, υλοποιούμε το όραμά μας να επαναφέρουμε την Αθήνα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της διεθνούς τουριστικής αγοράς και να αντιστρέψουμε οριστικά το αρνητικό κλίμα. Ειδικά φέτος, με το Travel Trade Athens 2014 αξιοποιούμε την ευκαιρία της Ελληνικής Προεδρίας στην ΕΕ προκειμένου να προβάλουμε και να υποστηρίξουμε συνολικά τον ελληνικό τουρισμό».
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΕΑΤΑ Γιώργος Μπρούλιας ανέφερε ότι «με διοργανώσεις κύρους και αυστηρά επαγγελματικού χαρακτήρα όπως το Travel Trade Athens δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για ουσιαστική και αποτελεσματική προσέγγιση των τουριστικών μας επιχειρήσεων και προορισμών με τους ξένους επαγγελματίες και τουριστικούς παράγοντες. Το Travel Trade Athens εξελίσσεται σε σημαντικό θεσμό του τουρισμού της Αθήνας και σε κόμβο ανάπτυξης επιχειρηματικών σχέσεων και συνεργασιών».  
Το  Travel Trade Athens 2014 υποστηρίζεται και από άλλους διεθνείς οργανισμούς όπως οι WYSE Travel Confederation και International Gay & Lesbian Travel Association (IGLTA) καθώς και από τους κύριους κλαδικούς τουριστικούς φορείς της χώρας, Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ), Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), Σύνδεσμος των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ), Γενική Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ), Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α).

Μεγάλοι Χορηγοί του 2ου TRAVEL TRADE ATHENS μέχρι στιγμής είναι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Αεροπορική Εταιρεία AEGEAN κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου