Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Έρευνα TUI: Το ξενοδοχείο γίνεται ο... προορισμός

Η ετήσια έρευνα μεταξύ των πελατών του TUI είναι ένα αρκετά χρήσιμο “εργαλείο” για όσους θέλουν να εμβαθύνουν λίγο περισσότερο στις τάσεις της αγοράς. Η φετινή έρευνα έχει δύο-τρία στοιχεία σημαντικά που οφείλουμε να τους δώσουμε προσοχή. Κατ’ αρχάς, η σημασία…


…του ξενοδοχείου αποκτά πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα για ολοένα και περισσότερους πελάτες, μεγαλύτερη ακόμα και από αυτήν του προορισμού!
Αυτή η τάση είναι ίσως από τις πιο σημαντικές και καθοριστικές στη διεθνή τουριστική αγορά. Και κατά την άποψή μας είναι και αυτή που θα επηρεάσει τα επόμενα χρόνια την εικόνα των εθνικών και τοπικών προορισμών, αλλά και την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών branding και των δράσεων marketing και προβολής.
Εδώ ανοίγει το μείζον ζήτημα της εικόνας του προορισμού και της επίδρασής του στην τουριστική ζήτηση, από την οποία ωφελείται ένα μεγάλο μέρος της τοπικής τουριστικής οικονομίας. 
Το κατά πόσο αυτή η σχέση μπορεί να κλονιστεί ή να τεθεί σε άλλη βάση και το ποιές θα είναι οι επιπτώσεις στην τουριστική αλυσίδα, είναι μάλλον το θέμα των επόμενων ετών.
Από την άλλη πλευρά, βεβαίως, είναι και η τάση που μπορεί να φέρει μεγάλα πλεονεκτήματα για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ισχυρά brands, δυναμικό marketing και πολύ καλό επίπεδο υπηρεσιών.
Ένα άλλο στοιχείο της έρευνας, όπως διαβάζουμε στο fvw,  είναι η αυξανόμενη προτίμηση σε μακρινούς προορισμούς, αλλά και σε ορισμένους μικρότερους και κοντινότερους, όπως για παράδειγμα, η Μενόρκα, η Κως και το Dalaman στην Τουρκία.
Τέλος, η τεχνολογία έχει κυρίαρχο ρόλο, με τους πελάτες του TUI να δηλώνουν ότι θέλουν να συνδυάζουν on line και off line επιλογές για τις κρατήσεις τους και η σχεδόν καθολική πλέον απαίτηση να μπορούν να συνδέονται εύκολα και οικονομικά στο internet κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
Κατά τα άλλα, το 33% των ερωτηθέντων προτιμούν διακοπές τύπου “ήλιος και θάλασσα”, ενώ η πλέον προτιμώμενη δραστηριότητα, σε ποσοστό 20% είναι τα city tours.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου