Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

O' Leary: Η Google ετοιμάζει "επανάσταση" στη σύγκριση τιμών αεροπορικών εισιτηρίων

Οι πληροφορίες ότι η Google ετοιμάζει κάτι “μεγάλο” στον τομέα της σύγκρισης τιμών αεροπορικών εισιτηρίων κυκλοφορούν ευρέως εδώ και καιρό στο διαδίκτυο. Τώρα, ο Michael O’ Leary της Ryanair έδωσε νέα τροφή για σχόλια και έρευνα, καθώς αποκάλυψε ότι…


…η Google και η εταιρεία του εργάζονται από κοινού σε ένα σχέδιο που θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο που οι καταναλωτές ερευνούν, επιλέγουν και αγοράζουν αεροπορικά ειστήρια στο internet.
Σε μία συνέντευξή του στην Sunday Independent, ο Mr Ryanair αποκάλυψε ότι η Google ετοιμάζει μία επαναστατική εφαρμογή που θα προσφέρει συγκρίσεις σε πραγματικό χρόνο όλων των διαθέσιμων αεροπορικών εισιτηρίων όλων των αεροπορικών εταιρειών, προκειμένου να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να επιλέγει τα πιο οικονομικά, άμεσα και εύκολα.
Σύμφωνα με τον O’ Leary, το site αυτό θα βγεί στον διαδικτυακό “αέρα” πιθανότατα στα τέλη Μαρτίου και κατά τα λεγόμενά του “θα σβήσει τον ανταγωνισμό”…
Ως προς το είδος της συνεργασίας με την Google, αυτό που ανέφερε και καταλαβαίνει κανείς από τα συμφραζόμενα, είναι ότι η Ryanair θα μοιράζεται με τον ιντερνετικό κολοσσό τις τιμές της, σε όλα τα δίκτυα διανομής του, με την πεποίθηση ότι είναι οι καλύτερες τιμές.
Για την ίδια την Ryanair, ο O’ Leary δήλωσε ότι εντός της επόμενης πενταετίας, ο πελάτης θα μπορεί να κάνει και να αγοράζει τα πάντα σχετικά με μία πτήση από το κινητό του τηλέφωνο, ενώ εξήγγειλε και την παρουσίαση του “My Ryanair”.
Οι χρήστες αυτής της υπηρεσίας, θα αποκτούν το δικό τους προφίλ εντός των συστημάτων της εταιρείας, η οποία θα τους παρέχει εξατομικευμένες λύσεις και προσφορές, βασισμένες στις αγορές, στις προτιμήσεις και στις κινήσεις τους.
Για παράδειγμα, αν ένας πελάτης κάνει 12 επαγγελματικά ταξίδια τον χρόνο, θα του γίνεται μία προσφορά του στυλ, αν κάνει ένα ακόμα ταξίδι, τότε θα τους προσφερθεί και ένα ακόμα εισιτήριο δωρεάν για δεύτερο άτομο.

Σε κάθε περίπτωση, ας ετοιμαστούμε για νέες εξελίξεις το επόμενο διάστημα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου