Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Green Tourism in Greece: Η εκστρατεία που κερδίζει εντυπώσεις και ουσία


Ήταν ένα από τα «highlights» της ελληνικής συμμετοχής στην World Travel Market, όχι μόνον για τον ελληνικό τουριστικό κόσμο αλλά και για τους ξένους επαγγελματίες επισκέπτες και τα στελέχη των tour operators. Η εκστρατεία προβολής για τα Green Key ξενοδοχεία της Ελλάδας, όπως...

...και για τις Γαλάζιες Σημαίες, ξεκίνησε από την Έκθεση του Λονδίνου στην οποία η ανταπόκριση όσο και η θετική έκπληξη των επισκεπτών, ήταν έκδηλη. 
Μεγάλα στελέχη της Βρετανικής τουριστικής βιομηχανίας και tour operator σχολίασαν θετικά την πρωτοβουλία και σημείωσαν ότι ο πράσινος τουρισμός είναι αναμφισβήτητα μία από τις σημαντικότερες τάσεις της αγοράς, όπως μετουσιώνεται στις οικολογικές ευαισθησίες του σύγχρονου επισκέπτη.
Σημαντικό σημείο αναφοράς είναι ότι καμία άλλη χώρα στο παρελθόν δεν έχει επιχειρήσει να παρουσιάσει συνολικά το «πράσινο» τουριστικό προφίλ της όπως η Ελλάδα, και το γεγονός αυτό απέσπασε τα θετικότερα σχόλια και συγχαρητήρια.  
Η παρουσίαση έγινε με stand μέσα από το περίπτερο του ΕΟΤ, όπου και διανεμήθηκαν τα περιοδικά Green Tourism in Greece με όλα τα Green Key ξενοδοχεία της Ελλάδας και τις Γαλάζιες Σημαίες των μαρίνων, πλούσια ρεπορτάζ από την BIO KOUZINA, συνεντεύξεις και άρθρα από στελέχη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας κ.α., ενώ επίσης -για πρώτη φορά - διανεμήθηκαν χάρτες με όλες τις Γαλάζιες Σημαίες στην Ελλάδα σε όλους τους επισκέπτες της έκθεσης.
Μεγάλοι χορηγοί της καμπάνιας είναι οι TUI Fritidsresor, o Apollo Kuoni, η SAS Scandinavian Airlines και ο ΕΟΤ.
Επόμενος «σταθμός» της καμπάνιας  είναι το 1ο Συνέδριο για τον Πράσινο Τουρισμό της Ελλάδας στην Στοκχόλμη στις 22.11.2012– ακολουθούμενο από μια τριήμερη προώθηση με κεντρικό περίπτερο στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Στοκχόλμης, το Gallerian.
Στη συνέχεια η καμπάνια θα «μεταφερθεί» στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού της REISELIVSMESSEN Νορβηγίας, της ΜΑΤΚΑ Φινλανδίας, της FERIE FOR ALLE Δανίας, της ITB Berlin Γερμανίας για να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2013 με παρουσίαση στην Πράσινη Πρωτεύουσα της Ευρώπης, Ναντ Γαλλίας.
Υπενθυμίζεται ότι εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, ενώ οργανωτής της καμπάνιας είναι η εταιρεία North Events, που δραστηριοποιείται στις σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας συστηματικά τον ελληνικό τουρισμό, πολιτισμό και γαστρονομία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου