Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2014

Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη-Grecotel: Ισχυρή ανάπτυξη και 80 εκατ. επενδύσεων και συνεργασιών

Όπως και να το κάνουμε και όπως και αν έχουν εξελιχθεί τα πράγματα τα τελευταία χρόνια, ορισμένα ονόματα φέρουν ειδική βαρύτητα και σημασία για το ελληνικό τουριστικό γίγνεσθαι. Η χθεσινή ανακοίνωση του Ομίλου Ν. Δασκαλαντωνάκη και της Grecotel, για το ευρύ κοινό, έχει ορισμένα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία, αλλά...


...για τους πιο «μυημένους» και τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ του ελληνικού τουρισμού, εμπεριέχει και έναν πολύπτυχο σημειολογικό συμβολισμό. Και ορισμένα μηνύματα προς διάφορες κατευθύνσεις, που ίσως λειτουργούν και ως «απαντήσεις», έμμεσες πλην σαφείς, σε διάφορα που έχουν ακουστεί και συζητηθεί τους τελευταίους μήνες. Αυτά για το πως το βλέπουμε εμείς.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, λοιπόν, με κύκλο εργασιών 151 εκατ. ευρώ, 1,85 εκατ. διανυκτερεύσεις και ανάδειξη των επιχειρήσεων του στις πιο κερδοφόρες του κλάδου (ICAP 2014), προβλέπεται να κλείσει η χρονιά για τα ξενοδοχεία του Ομίλου Νικολάου Δασκαλαντωνάκη–Grecotel, παραμένοντας ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της ξενοδοχειακής αγοράς της Ελλάδας αυξάνοντας το μερίδιο του σε 4,4%.
Για το 2015 και έως το 2017 ο Όμιλος, σταθερός στην στρατηγική του για ανάπτυξη με γνώμονα την τουριστική ζήτηση, ανακοινώνει ότι προχωρά στην υλοποίηση νέων συνεργασιών και επενδύσεων ύψους 80 εκατ. ευρώ που περιλαμβάνουν νέα ξενοδοχεία, έργα επέκτασης και εκσυγχρονισμού υφισταμένων μονάδων, σε Κρήτη, Πελοπόννησο, Μύκονο, Κέρκυρα και Χαλκιδική.
Επίσης, νέα σημαντική εμπορική συμφωνία με το κορυφαίο τουριστικό οργανισμό TUI A.G, σύναψε ο Νίκος Δασκαλαντωνάκης συνεχίζοντας την μακροχρόνια επιτυχημένη συμμαχία "προς όφελος όχι μόνο του Ομίλου του αλλά και του ποιοτικού Ελληνικού Τουρισμού".
«Παρά την παρατεταμένη κρίση της Ελληνικής οικονομίας», αναφέρεται, «ο Όμιλος υπό την ισχυρή διοίκηση του Ν. Δασκαλαντωνάκη, αφού πέτυχε την σταθεροποίηση του, προχώρησε σε σημαντικές νέες επενδύσεις».
Ειδικότερα, ο Όμιλος ολοκλήρωσε το 2014 επενδυτικά προγράμματα συνολικού ύψους 25
Caramel
εκατ. ευρώ. Την τουριστική σαιζόν 2014, λειτούργησαν οι πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες Caramel Grecotel Boutique Resort και White Palace Grecotel Luxury Resort στο Ρέθυμνο Κρήτης. Επίσης η επένδυση στην ριζική ανακαίνιση και λειτουργία του Pallas Athena Grecotel Boutique Hotel στην ευαίσθητη περιοχή του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, μια τολμηρή και συνάμα αποφασιστική κίνηση για την οικονομική συγκυρία της χώρας, έγινε σύμβολο της τουριστικής αναγέννησης και ανάκαμψης της πρωτεύουσας.
Σημαντικές ήταν και οι επενδύσεις σε ανακαινίσεις των ξενοδοχείων Corfu Imperial Grecotel Exclusive Resort και Daphnila Bay Thalasso All-inclusive Resort στην Κέρκυρα, καθώς και στο Mykonos Blu Grecotel Exclusive Resort στη Μύκονο, έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς παγκοσμίως.
Ο Πρόεδρος του Ομίλου Νίκος Δασκαλαντωνάκης σε δήλωσή του αναφέρει:
Συνεχίζουμε να στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις την ανάπτυξη της χώρας επιτυγχάνοντας σημαντικά κερδοφόρα αποτελέσματα και επικεντρώνοντας τις επενδύσεις μας στην περιφέρεια. Σε αυτή την κρίσιμη περίοδο για τη χώρα εργαζόμαστε για την ωφέλεια σε κάθε τομέα της οικονομίας που σχετίζεται με τον τουρισμό με έμφαση στην ποιότητα. Με αυτό τον τρόπο ενισχύουμε έμπρακτα την οικονομία των κατά τόπους περιοχών που δραστηριοποιούμαστε όχι μόνο διατηρώντας, αλλά και προσφέροντας νέες θέσεις εργασίας, αφού οι εργαζόμενοι μας φτάνουν τους 5.500. Επίσης, πιστός στην πεποίθηση μου για την άρρηκτη σύνδεση της αγροτικής οικονομίας με τον Ελληνικό Τουρισμό, είναι ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση να βλέπω τα προϊόντα της φάρμας μου AGRECO να διατίθενται πλέον στα Duty Free της χώρας”.
White Palace
Συνεχίζοντας, ο κ. Δασκαλαντωνάκης, με την ιδιότητά του ως επίτιμος πρόξενος της Ρωσίας για την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα και παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις επισημαίνει:Οι σχέσεις Ελλάδας και Ρωσίας έχουν αποδείξει ότι παραμένουν ισχυρές. Η αμοιβαία εμπιστοσύνη και συμπάθεια των λαών που εστιάζεται σε μεγάλο βαθμό στην κοινή τους Ορθόδοξη πίστη έχω την πεποίθηση, ότι θα αποδειχθούν δυνατότερες των συνεπειών που έχουν επιφέρει οι συγκυρίες σε πολιτικό επίπεδο και θα υπάρξει ομαλοποίηση στο τουριστικό πεδίο, γεγονός πολύ σημαντικό για την Ελλάδα”.
Τέλος, ο Όμιλος ενισχύει με συνέπεια τη διαφημιστική πολιτική του αφού η δυναμική καμπάνια πωλήσεων της Grecotel στο εξωτερικό, με σημαντικά διευρυμένο προϋπολογισμό έναντι του 2014 έχει ξεκινήσει ήδη και θα κορυφωθεί στη μεγάλη έκθεση της Μόσχας τον Μάρτιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου